Onko värillä väliä?

Autossa, makuuhuoneessa, vaatteissa......

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 12:51

Sinistä ja vihreetä tuntuupi olevan vaatteissani, huushollissain ja jopa autossain... mut värisävyillä enemmänkin merkitystä näissä, sammalta, mattaa, syvänsinistä, jne... rauhoittavat värit:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 12:09

Olisko korttipelissä herttaväri vahvin jos silmät on yhtäpitäviä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 12:53

Kyllä värillä on väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.10.2009 - 13:31

Värillä ei ole väliä, kunhan se on sinistä. Ei vainenkaan. Onhan niillä väliä esim. sisustamisessa ja pukeutumisessa. Itse suosin vihreää, viininpunaista, mustaa ja valkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 14:38

Makuasia,sanoi Musti kun takapuoltanuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 15:12

Värillä on väliä. Aina ei esim. autoissa sitä voi valita, mutta muuten kyllä ostan sitä mikä sopii värikirjooni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 15:27

miehen pitää olla musta =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 16:09

ei ole niinkään väliä, mut maanläheiset värit ovat minun vaatetuksessa , no ei kaikissa vaatteissa nytkin valkkasin punaisen ulkoilutakin... jos auton värin voisin määrittää niin se ois saman värinen kuin on tuo lika joka aina likastaa autoni..., kura ja loska ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 18:05

On. (Tumman) Sininen on paras! - ja ihan joka paikassa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 18:39

onhan sillä, aina välillä, ja varsinkin liikennevaloissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:25

Kyllä värillä on väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:28

No ei useinkaan. Auton pitää olla punainen. (Mun auto on kylläkin sininen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:32

Tottakai värillä on väliä. Etenkin sisustuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:04

Värillä ei oo väliä. Ja jatkoa ei voi kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:50

ei ole väliä värillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 09:58

Kyllä värillä on väliä.Mustaa vaatetta en ylleni laita.Sisustuksessa suosin kirkkaita värejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 10:56

No auton kohdalla ei sillä varsinkin käytettyä ostaessa on värin valinta mahdotonta.
Vaatteissa suosin kyllä tummaa, jopa mustaa ja ehdottomasti ilman mitään siwan tai vastaavien mainoksia.