Miten voi ylläpittoon antaa ilmoituksen jostakin asiasta??

Olen niin tyhmä että pitää kysyä???

Lisätty: 15.10.2009 - 01:32

Pitää olla järki päässä mitä kysyy..täällä on myös lapsia mukana....Ei voi kystä mitä vaan??? Eiköhän tämä ole ihan kaiken-ikäisten palsta...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 01:11

Se ylläpito ei ole vastaaja alla olevaan pojan kysymykseen. Jos sinä ja ylläpito rupeatte määräämään niin okei. Mutta perästä kuuluu sanoi ?

Lisätty: 15.10.2009 - 01:24

Kuka määrää täällä kysytyt kysymykset ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 01:16

Johan nyt on..elkää hyvät ihmiset yöllä riielkö jottei naapur herää...uni ei tule nyt millään mutta mikäs tässä on kaffei nauttia hiljaisuudessa....;=).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 01:54

Linkistä:
- Ilmoita asiaton kysymys
tai
- Ilmoita asiaton vastaus

Laita avautuvaan ikkunaan perustelusi asialle ja Lähetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 07:58

Kysymyksesi alla näkyy lukevan:
Ilmoita asiaton kysymys

Onnistuisko siitä, en ole koskaan kokeillut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 08:14

Just noin niin kuin edellä jo neuvoivat. Minä olen niin tehnyt ja ylläpito on aina korjannut/poistanut tms. mistä nyt sitten onkaan ollut kyse. Nopeasti vielä toimivat joten kaunis kiitos ylläpidolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 09:08

muut ilmoitukset ja yhteydenotot ylläpitoon onnistuu tämän sivun alalaidassa (sinisessä palkissa) olevasta 'palaute' kohdasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 10:06

Ilmoita asiaton vastaus tai lähetä suoraan viesti palaute -osiossa.
Ei täällä kukaan napsulainen "määrää" vaikka jotkut enkä niin ajattelevatkin. Mutta on kuitenkin hyvä että meillä on mahdollisuus poistaa näitä huonoja vastauksia. Jos ei täällä haluta olla yleisten sääntöjen mukaan, niin kannattaisi silloin mennä omaan itseensä, jos joltakin tuntuu että on väärinymmärretty.
Pidämmehän asiallista käyttäytymistä yllä tuolla ulkopuolellamme, miksi sen pitää muuttua täällä. Asiattomuuden antavat meistä napsulaisista todella "hyvän" kuvan. Eikä sellaisiin kyssäreihin viitsi edes vastata, mieluummin ne pitää omassa arvossaan. Ja kun itsekin saa asialliseen kyssäriin asiattoman vastauksen, tulee varmasti monelle mieleen että olkoot, miksi minä viitsin edes vaivautua täällä olemaan. Moni on täältä sen takia lähtenytkin.
Ei tehdä tästä ennen niin asiallisesta ja hauskastakin sivustostamme paikkaa, johon ei enää viitsi tulla vastailemaan.

Lisätty: 15.10.2009 - 10:07

Anteeksi pitkä vuodatukseni kyssäriisi, mutta kun kerta näin ajattelen niin tuon sen myös julki vaikka miten perästä kuuluisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 15:57

niin tuolla olikin vinkkiä ja kyllä noist asiattomista kyssäreist tai vastauksista pitää minun miellest ilmoittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 10:35

Sakkoa ja jäähyä.
Jokaisesta sopimattomasta kielenkäytöstä kuukausi pannaa ja -1000 pistettä.
Omankäden oikeus poistaa asiaton vastaus omasta kysymyksestä voisi tosiaan toimia...