Mille haiset.? Lapsen suusta kuulet totuuden.

Oli aiemmin kysymys ? Mitä teen / sanko sanoa jos ihminen haisee ? Minut siinä keskustelussa tuomittiin. Sanoin että mummoni haisi kanferin tipoilta. Kun kysyin tytöni tytöltä mille Pappa haisee sanoi että papalta ja tupakalta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 22:23

Minun lapsenlapseni sanoi kerran lukiessani hänelle satua, että mummun puhe haisee pahalle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 22:45

Minun lapsenlapseni sanoi kun tapahtui joku hassu juttu et se oli ihan oma moka.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 14.10.2009 - 22:59

Hauskoja vastauksia.. :)

Äsh.. Taidan olla hiukan nuori vastaamaan tähän kysymykseen, mutta Axe Chocoa käytän ja se (toivottavasti) peittää pahimmat katkut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.10.2009 - 23:05

Minun lapsenlapseni sanoi kerran, että pesisit joskus hampaasi. Olin just silloin syönyt valkosipulia, joka tietty löyhkäsi hänen nenäänsä. Luulinhan itsekin lapsena, että valkosipulille tuoksahtavat ihmiset ovat spurguja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 23:07

Minun lapsen lapset sanoo aina,,,voi kun mummi tuoksuu ihanalta..kun tulevat käymään..Siksi varmaan aina halaavat minua..nyt vasta tajusin..jutun juonen..voi miten ihanaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 00:03

tervakalalta

tätä mieltä ainakin oli Ville, joka näki minua vain silloin kun olin kalarannasta tulossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.10.2009 - 02:23

kuulemma hedelmälle, omastakin mielestä kun hajuvesi on hyvin makean hedelmän tuoksuinen, vadelmaa, vaniljaa jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 08:25

Poikani väittää minun haisevan ihanalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 09:54

Jaa, eipä ole lapsukaiset maininneet mitään. Minä varmasti tuoksahdan ensin koiralle ja sen tuoksun takaa löytyy sitten vanhan talon tuoksu. Pullalle en missään nimessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 16:05

eivät ole pikkuiset koskaan mitään sanoneet , jot lienkö sitten hajuton, en tierä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 19:30

minä haisen tuhkimolta

ainakin jos Minnaa (4 v) uskoo, ja miksei uskoisi, sillä hän nuuhki minut melko tarkkaan kun tulin saunan lämmityspuuhista