Asiattomat kysymykset ja vastaukset?

-Itse olen sitä mieltä kun meillä on tämä hyvä Napsu niin pidetään jokainen mielessä ettei niin ihka
ajattelemattomia vastauksia laiteta, ylläpito poistaa ne kyllä varmasti. Kiperiä kysymyksiä ja kaikke siitä
väliltä niin hyvin menee eikä kellään ole paha mieli.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 00:13

Ihan asiattomat kysymykset tuo ylläpito näyttää melko hyvin siivoavan pois (yleensähän ne on vielä anonyyminä tehtyjä niin ettei siitä edes taida kellekkään traumoja tulla)

Vastausten kanssa on vähän monimutkaisempi juttu, välillä joko kysymys itse tai siihen muiden antamat vastaukset provosoivat sellaiseen vähän ronskimpaankin vastaukseen jonka asiallisuus voi olla kyseenalainen. Rajanveto näissä tapauksissa on vaikea, eikä siihen varmasti mitään vedenpitäviä sääntöjäkään voi laatia.

Puhdas provoilu on sitten oma juttunsa ja täysin tuomittavaa olipa sitten kysymys tai vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 14.10.2009 - 22:12

Jeps jeps.. Kannatan. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 22:26

Minut "tiskattiin" sanalla P - - - - ka moneksi päiväksi täältä. Luin vanhoja vastauksia niin sana ilmeni 1000 : nessa vastauksessa ja minut tuomittiin. Voihan PASKA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.10.2009 - 22:52

Minusta kaikki vihjailevat kysymykset voisi jättää omaan arvoonsa. Omasta mielestäni noita kirosanoja voisi vähentää. Ei todella sovi aikuisen suuhun, jossa myös lapsia mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.10.2009 - 02:25

Kyllä yritän muistaa tuon parhaani mukaan! joskus vaan vähän saattaa alkoholin vaikutuksen alaisena vastailla kysymyksiin niin voi tulla vähän ehkä hömpähköjä vastauksia, ehkei niin ymmärrettäviä tai kirjotusvirheitä löytyypi.. :)
mutta kyllä ilmeisesti on silloinkin ihan hyvin ymmärretty vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 07:58

Koetetaan käyttäytyä ja kirosanat ovat aina rumia olipa se sitten kuultua tai kirjoitettua. Miksi tarvitsee tehostaa itseään tai ilmaisuaan kiroilulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 09:53

Olen samaa mieltä kanssasi, ja olenkin monesti vastaavanlaisiin kyssäreihin vastatessani tuonut sen julki. En ymmärrä täällä erään napsukaverimme jatkuvia p -sanoja. Eivät kuulu tälle sivulle. Vaikka niitä joku on aiemmin viljellytkin ja jääneet sivustolle luettavaksi, niin ei sitä perinnettä tarvitse silti jatkaa. Olkaamme esimerkkinä nuorisollemme, joista varmasti erittäin moni käy sivuillamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 16:23

Yleensä en vastaa kysymyksiin jotka ovat itsestään selvyyksiä siis asiattomia.