Mitäs mieltä olette,ostin uuden ompelukoneen? Hyvä että ei syntynyt tulipaloa...

Eka kerran kun otin ompelukonneen käyttöön..tuli ihmeelinen haju koneesta..mutta seuraavana päivänä taas ompelin..liekit leimamahti..ja lamppu poltti verhon mitä olin ompelemassa..ja ompelukoneen muovit palovat,,tai sulivat...että oli lähellä tulipalo..jos olisi verho syttynty palamaan....Maahan-tuojallle laitettiin valitus...mutta ei ole vielä tullut mitään vastausta...Tuleekohan mitään korvausta palaneesta verhosta..tuli kumminkin reikä verhoon..

Lisätty: 14.10.2009 - 21:36

Sain kyllä uuden ompelukoneen tilalle..kun vein sen takaisin Anttillaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 22:43

Joo aika paha juttu. kannattaa palauttaa kone sinne mistä sen ostit. Saat korvauksen koneesta jos siinä on myös takuu päällä. Ja jos muutenkin on ollut uutena vika se korvataan uuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 21:42

Kyllä meillä syttyi astanpesukone tuleen kerrostalo silloin evakoitiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.10.2009 - 22:47

Minä olen niin tottunut noihin kodinkoneiden paloihin, ettei juurikaan mikään vaikuta kummemmin. Harvase vuosi itselläni on joku paikka tulessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 23:45

ei meillä ole vielä mikään palanut (paitsi välillä muijan proput), mutta kyllä mielestäni tuollaisessa selvässä laiteviassa on oikeutettu saamaan täyden korvauksen laitteesta ja kaikesta sen asianmukaisesta käytöstä aiheutuneesta vahingosta, eli verhoista vaan korvausanomus vetämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.10.2009 - 02:26

kyllä sieltä varmasti tulee toinen uusi toimiva tilalle.