Sujuuko sinulta ristikko, krypto, sudoko vai mikä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 20:41

Helpot ristikot ja kryptot. Kah, kun en ole isolla kapasiteetilla varustettu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 20:48

ristikoita aiemmin täyttelin ahkeraankin, nyt kyllä se harrastus on hävinnyt tälle surffailulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.10.2009 - 20:51

Kaikki noista esittämistäsi sujuu. Olen oikein ristikkohullu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 20:56

Tässä maailman parhaiten haasteita. Olen ollut joskus suomen lippua siellä heiluttelemassa. (Aamusta) jonkun tunnin. Mutta tulkaa te en yksin pärjää. aly.1001pelit.com/crystal-go...taire.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 21:00

ei onnistu mikään, en ole kiinnostunut ristikoista, ei aikaa ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 21:14

Aikasemmin enemmän ristikoit tykkäsin täyttää, ja nykyäänkin (kun apuristikkolehti kerran tilattuna) siitä ekana sudokut ja sitten ratkomaan keskiaukeemaristikkoo, kun tykkään haastaa itteeni (pystynkö-eli en?), ja kun aamulla ennen töihin lähtöö ratkoo jonkin verran jotakin 5-10min vaik sudokuu, niin johan siin herää väkisinkin ja aivot alkaa myös heräilee...:) ... ja suijuileehan se, vaik vaihtelevasti, sanoisin...hmm..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 22:23

sudoku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 01:13

Sudoku on kai suht uusi juttu suomessa?Kun muutama vuosi sitten kuulin sanan,luulin sitä taistelulajiksi..en tänä päivänä ymmärrä sen jujua ohjeista huolimatta ja se ei niin innostakaan mutta ristikoita täytän päivittäin.Ei saa olla liian helppo mutta ei liian vaikeakaan.Usein pähkäilen vastausta tuntikausia ja laitan sitten syrjään ja myöhemmin esille otettaessa tulee oikea vastaus mieleen hetkessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.10.2009 - 02:27

Ristikoita tykkään täytellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 08:29

Ristikoita ja kryptoja täyttelen, sudokuun en ole vielä edes perehtynyt, ehkä pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 09:45

Sujuu, omilla taidoillani tiettyyn pisteeseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 10:12

Ristikoita täyttelen aina kun eteen sattuu ja varsinkin siinä VR-lehdessä olevaa on kiva täyttää kun sen kerkiää tekemään Hki-Lahti välillä tunnissa, siis sopivan helppo ja varmaan monelle liiankin. Kryptoja myös vaikka se onkin suuri pettymys jos lehdestä etsii ristisanatehtävää ja sieltä löytyy krypto. Sudokuita en harrasta.