Mikä sai sut viimeksi hymyilemään?

Kassan vieressä luki: Meillä ei vaihdeta alusvaatteita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 10:02

Tytär (18kk) päästi olohuoneessa pienen paukun ja kun kysyin että kuka se oikein oli vastasi hän naama perulukemilla että mummi (joka istui vieressä). Oli sen verran paljon porukkaa kylässä että mummi kyllä kiisti asian, tosin osa varmaan jäi siihen uskoon että pieraisusta todellakin vastasi mummi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 20:38

Jälkeenpäin.... Kehaisin esimiestäni helvetin ketkuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 20:47

Viime viikolla olin ristiäisissä ja otin kuvia, parhaimman laitoin niistä Facebookiin, siitä
kuvasta tuli niin paljon kommentteja että olin todella hyvilläni. Elikkä kuva oli silloin ollut
katsojien mieliin, moni kirjoitti että kuvasi sai heidät todella ajattelemaan asioita monesta
eri kantista. Silloin hymyilin ja olin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.10.2009 - 20:49

Ystäväni sähköpostiviesti, eikä vaan hymyilemään vaan nauramaan ihan aidosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 21:01

koko illan olen hymyillyt uin naantalin aurinko kun olen leikkinyt lastenlasten kanssa 3 v ja 4 kk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 21:17

tänään hymyilin ja naureskelin kun näin mieheni rätti kädessä puunaamassa (ei tyypillistä häneltä) melko puhdasta tuli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 01:04

Kun naapurin muksu kertoi nähneensä pingviinin lentämässä etelään ja todellisuudessa se oli iso harakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.10.2009 - 02:28

ystävät-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 08:24

Mieheni tänä aamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 09:43

Sielunsiskoni. Ei pelkästään hymyilemään, vaan nauramaan ihan vedet silmissä. Olen saanut lukiessani hänen meilejään lisää kunnioittevia vuosia. Kiitos hänelle.