mitä kukkia tytölle jos haluaa pyytää anteeksi??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2008 - 15:38

Kukkien kielessä on monta huomioitavaa asiaa, mitkä merkitsevät mitäkin; kukkien
lukumäärä, kukkien väri, ja mikä kukka milloinkin ja mihin tarkoitukseen. Seuraavasta
linkistä voit löytää oman tytölle, lähinnä anteeksipyyntöä tarkoittavan, "viestin":
www.floristi.net/kukkienkieli.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.07.2008 - 16:13

Voi sinua, oletko mennyt tekemään jotakin sopimatonta? Mutta olet kuitenkin fiksu kaveri ,kun hoksaat pyytää anteeksi. Näin ruusujen aikaan ostappa kimppu kauniita ruusuja ja vie tytöllesi. Toivottavasti tepsii. Kannattaa kokeilla! Riippuu tietysti siitä, mitä pyydät anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2008 - 20:53

Sellanen hyvä kimppu tai ainoastaan yksi ruusu anteeksipyynnön eleenä ja polviasennosta anto!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2008 - 23:34

Kukkavalinta riippuu myös paljon siitä millaisia tapoja teillä noin normaalisti on. Esimerkiksi anteeksipyyntökukkien tulisi jollain selvällä tavalla poiketa siitä normaalista ‘onnittelukimpusta’ joita olet antanut.
Nuo kukkien viestit pelaa vain siinä tapauksessa että tyttösikin tunteen selitykset (jos taas toimitat kukkien mukana floristien selityslistan, niin siitä sitten on romantiikka jo aika kaukana ja pahasti epäilen ettei onnistu).
Kukat on hyvä apu ja keino päästä alkuun anteeksipyynnössä, mutta pelkästään niillä et selviä. Tärkeintä on se katumuksen anteeksipyynnön aitous, panosta siihen.
Ja vielä yksi vinkki, jos olet töpännyt oikein pahasti, älä missään tapauksessa hommaa mitään jättiläispuskaa ökykukkia, silloin pelaa parhaiten joku vähän säälittävän näköinen ‘rentukka’ ja sitten tietty se aito juttu.

Lycka till

Lähteet:
mestaritöppäilijän kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2008 - 02:11

yksi ruusu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2008 - 12:11

Antaisin hänelle "Särkyneen sydämen".Siis sinun sydämesi särkyi,kun olit ilkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2008 - 23:14

Ruus js runo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2008 - 23:32

Yksi leikkokukka käy, mikä tahansa. Mutta antaessasi sano:"Anna anteeksi." Ystäväsi ei ole ajatustenlukija ja sinullekin tekee hyvää, kuten meille kaikille, nöyrtyä sanalliseen anteeksipyyntöön töpätessämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2008 - 01:31

ruusuja tai sen tytön lempikukkia, mutta ! jos tyttö ei tiedä että olet tehnyt jotain niin se arvaa sen heti jos viet kukkia/ suklaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2008 - 15:02

Mikä on tytön lempikukka? Miksi haluat pyytää anteeksi? Jos et tiedä tytön lempikukkaa, sinuna veisin tummanpunaisia ruusuja. Mene johonkin hienoon kukkakauppaan, ja pyydä tekemään todella upean kimpun.Voit vaikka mennä joko hyvin alistuvasti viemään kukat, tai sitten lähetä ne lapun mukana jossa lukee esim. Anteeksi / anna anteeksi tai joku runo, jossa tuot esiin. tyttösi täydellisyyden ja sen, miten et voi elää ilman häntä. Esim. Kuuta katselles' mietin sun suutas, hymyys, katsett' joka jättää auringon sen loistessaan, toiseksi, sun valossas tai jotain muuta ihanaa. Tai pistä mukaan vaikka kutsujohonkin upeaan ravintolaan.

Onnea! ;)