Kysytty: 09.10.2009 - 18:19 Mikä on LANTAVINKKELI ?

Lantavinkkeli on kuten suorakulma mutta ei 90 astetta. Sillä mitataan että lantakasa on kuosissaan siis mittojen mukaan. Uusi renki tuli taloon niin isäntä pisti naapurista hakemaan lantavinkkelin että päästään heti aamusta töihin. Naapuri sano lainanneensa sen tuohon naapuriin kun tiesi jutun juonen. Niin uusi renki juoksi koko kylän talot ja selvitti missä oli jo käynyt. Kun vinkkeli on kylän yhteinen. No kyllä koko kylä tiesi että Mattilassa on uusi Renki.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 18:00

Onhan noita juttuja , metelliteollisuudessa oppipoika pistettiin hakemaan vasemman käden jakoavainta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.10.2009 - 17:56

Vastaavanlaisia rengin juoksuttamisia on muitakin. En vaan muista niitä tarinoita niin hyvin, että kertoa voisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2009 - 18:19

Me innostettiin kerran yhtä työkaveria lähtemään Kaliforniaan rusinoita rypistämään. Kehuttiin vielä että vaikka onkin liukuhihnatyötä, niin erittäin hyvin palkattua hommaa siitä huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 18:49

Luokkakaveri rupesi koulun jälkeen lentoemännäksi. Ensimmäisellä lennollaan hän siirteli koneen painopistettä (raskasta asiakirjasalkkua), kapteenin ohjeiden mukaan, milloin koneen etuosaan, milloin peräpäähän.

Vähän olivat jo matkustajatkin alkaneet ihmetellä, mitä se likka ravaa edestakaisin sen ison salkun kanssa.