Mikä on napsun paras kysymys tähän mennessä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2008 - 14:13

Ei ainakaan tää :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2008 - 19:28

Napsun kysymyksistä paras?, hmm (en ole ollut kauaakaan tässä vielä, siis Napsussa).
Mielestäni sellainen kysymys on paras/parhaimpia, joka herättää mielenkiinon (useammlle)
tai saa mahd. vastaajaa tutkimaan asiaa, vaikkapa useamman tunnin ennen kuin vastaa
(aivovoimistelua) ja toivoa parasta, että siitä on apua kysyjälle. Eli mitään yksittäistä
kysymystä en osaa mainita/valita (kun en "jaksa" nyt lukea niitä kaikkia Napsuun tulleita, sori).
Taas ärsyttävimpiä vastauksia?; siihen osaisin vastata ja vastaankin: edellisen vastausta
peesamalla, yliolkaiset, vähättelevät, saati sitten,ettei lue kysymystä/lisäselvityksiä kokonaan;
eli, jos kysytään miten, vastataan milloin, jos kysytään miksi, vastataan miten, jne. + jkl
oikeinkirjoitukseen kiinnittäisin myös huomiota, auttaisi vastaajia tosi paljon. Kaikille
kuitenkin tsemppiä kysymyksiin ja vastailuun, iloista ja valoisaa mieltä myös!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2008 - 22:45

Hauskimpiin ainakin kuuluvat: Missä mä oon? ja Joko on viikon työt tehty?.Parasta kysymystä en osaa nimetä. Lisäselvitykset joidenkin kysymysten kohdalla valottavat asiaa. Niitä kannattaa laittaa, niin saa todellakin parempia vastauksia. Itse olen kysymyksiini saanut yleensä hyviä vastauksia, mutta ne hae tieto googlesta ottavat pattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2008 - 12:13

Varmasti sinun kysymyksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2008 - 14:05

Lemmikki osaston kysymys näyttelemään pääsystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2008 - 23:21

Paras kysymys odottaa vielä esittämistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2008 - 12:25

Parhaita lienevät ne, jotka kiinostavat laajenpaa joukkoa Napsulaisia ja saavat monet miettimään/etsimään vastauksia.