Kiinnostaako risteily Välimerellä?

Xtremeä kerrakseen tällä laivalla!

www.youtube.com/watch?v=VeHo...re=related

Avainsanat: myrskyssä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 18:26

Laitoi muijan siskolle linkin Kun olivat (sillä) risteilyllä kesällä.

Kysyjän kommentti

Hyvinkö lie keinuttanut!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 15:35

Olisihan se varmaan aika hienoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 15:45

eipä taineet olla vakaajat käytössä tai sitten niillä oli rytmihäriö pahemman kerran

(noissa aalloissa kyllä pärjää ihan hyvin paljon pienemmälläkin paatilla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.10.2009 - 16:09

Olipas keikkuvaa kyytiä. Mieluummin jätän menemättä tuonne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 16:09

en ole oikein risteilylomiin innostunut, mutta tuollaiseen kyytiin kyllä olisi kiva päästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 16:31

Porukka oli visusti kannen alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 16:39

kiinnostaa, jos olis hyvä ilma.
Hyvinpä tuo paatti keinui

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 14.10.2009 - 16:56

Mieluusti tuonne menisin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 20:53

Minua ei kiinnosta risteilyt millään laivalla eikä missään kelissä. Tarpeeksi keikuttaa jo soutuveneessä tuossa lähijärvellä. Kerran Tallinnan reissulla oli aika myrskyisää ja mie pitelin tiukasti punkasta kiinni. Päässä viirasi ja sisuskalut pyöri kurkussa. Se riitti loppuiäksi, joten en katso edes sellaista videotakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 22:26

joo kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.10.2009 - 02:31

kiinnostaisi kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 09:37

Risteily ja mahdollisimman pitkä sellainen kiinnostaa aina mutta jos on tytär mukana (niin kuin yleensä on joka paikassa) niin ihan millä tahansa hinaajalla ja troolarilla ei sellaista voi ajatella.
Parhaat risteilyni olen kokenut rahtilaivalla ja ne ovat kestäneet yli 3kk.