Kuka on huutanut ja saanut ?

www.kakusuu.com/fi/closed/ Täältä jotain vai onko ihan humpuukia ja miten tämä homma oikein toimii ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 13:36

Tottakai toimii! Kyse ei oikeastaan ole huutokaupasta, vaan arvonnasta.
Jos joku voittaa (huutaa) esim. 200 euron arvoisen sykemittarin 12 eurolla, niin siinä vaiheessa huutokaupan pitäjä on kerännyt jo 600-1200 euroa, kun yksi huuto (sentin korotus) maksaa 0,50-1 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 12:14

Kakusuun huutokaupan idea on yksinkertainen:
-Jätä huuto tekstiviestillä tai huutotilisi kautta.
-Jokainen huuto korottaa ko. tuotteen loppuhintaa yhdellä sentillä.
-Huutoajan loputtua viimeinen huutaja saa ostaa tuotteen itselleen taatusti halpaan hintaan.
-Jokainen jätetty huuto pyöräyttää kellon takaisin alkuun ja ennalta määrätty huutoaika (esim. 6 minuuttia) alkaa alusta. Jos annettu aika ei kulu loppuun kohteen aukioloaikana kello pysäytetään ja huutamista jatketaan seuraavana päivänä ilmoitettuun kellonaikaan.

Rekisteröidy - saat merkittäviä etuja
Rekisteröityessäsi saat 2 ilmaista huutoa. Suosittele palveluamme kaverillesi, kun hän rekisteröityessään laittaa sinut suosittelijaksi, saat 2 ilmaista huutoa. 06.10.09 alkaen on mahdollista noutaa 1 ilmainen huuto päivässä, joka pitää käyttää saman päivän aikana, muuten se katoaa. Lisäksi ajoittain on voimassa Bonuskoodeja joilla huutojen oston yhteydessä on lunastettavissa ennalta mainittu määrä huutoja. Näistä bonuksista ilmoittelemme sähköpostitse asiakkaillemme. Lisäksi vain rekisteröityneillä käyttäjillä on mahdollisuus ottaa osaa ilmaishuutoihin, joihin saa siis jättää huutoja veloituksetta.

Kuulema saatu 1 000 €:lla 20 000 €:n auto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 12:36

Olen sitä kokeillut, eipä ole mittään tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 12:37

Tekstiviestillä pelaten taitaa tulla huudoille hintaa.
Sopiihan se joutaville roikkua koko ajan sivulla jos huutoaika on noinkin lyhyt (6 min) mitä eräs nimimerkki kirjoittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.10.2009 - 13:34

Joop, en ole huutanut enkä saanut, huutaminen maksaa.
yksi ihminen tuurilla onnekas joka saattaa hyötyäkkin aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 14:07

huutoa on ollut mutta ikinä en le mitään voittanut. Mun tuurilla aika ymmärrettävää ja sen koommin päätin, että en rahojani tommoseen laita. Nuo omistajat jotka asuu ulkomailla kaiken suomen lain ulkopuolella, siinä voittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 14:35

Enpä ole huudellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 16:11

en ole paljoa huudellut, saanut kyllä

vakavammin vastaten, joskus lueskelin noiden 'arpajaisten' sääntöjä ja toimintaperiaatteita, tulin siihen tulokseen ettei ole minun lajini ja niinpä ei kokemuksia