Olisiko hyvä jos voisit poistaa itse huonoimman vastauksen?

Saisi poistaa omasta kysymyksestään yhden, huonon vastauksen?
"yllä olikin jo paljon hyviä vastauksia"
"en todellakaan tiedä"

Avainsanat: vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 11:14

olisihan se askel parempaan suuntaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.10.2009 - 11:46

Nyt heti vaan menet ylläpitoon ilmoittamaan, että tällainen mahdollisuus pitää saada. Hyvä ehdotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 11:55

Menisi ihmisiltä vastaamisen ilo pois.
(Tosin olen koettanut välttää kyseistä tyyliä.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 12:21

Ilmoita asiaton vastaus ja perustele se hyvin ylläpidolle, niin vastaus poistetaan. Kokeile vaikka poistaa tämä minun vastaukseni.

Ilmoitan ylläpidolle, että tämän asiattoman vastaukseni saa Anonyymin toiveiden mukaisesti poistaa.

Lähteet:
Asiaton vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2009 - 12:29

Varmasti moni haluaisi poistaa minun vastaukseni, mutta ei se mitään - niin minäkin joitakin poistaisin. Mutta meillä on kuitenkin sanavapaus ja jos vastauksissa pysytään asialinjalla, niin puolestani saa kaikki vastaukset kyssäreihin olla paikallaan. Tosin täällä saa vastata alapäähän liityyvillä sekä muilla rumilla sanoilla, eikä ylläpito ole moksiskaan. Miksi siis mekään. Ei haittaa vaikka nämä vastaukset ovat ihan kenen vaan luettavissa. Antaahan se meistä Napsulaisista omanlaisen kuvan lukijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 13:00

Enpä tiedä, viitsisikö sitä alkaa poistella vastauksia.
Ihmetyttää kylläkin, että jos joku kysyy vaikka: "Millainen paikka on Pamplona, millaisia kokemuksia?"
Sitten joku vastaa: "En tiedä, en ole koskaan käynyt."
Ilmeisesti tällaiset vastaajat haluavat vain rohmuta mahdollisimman paljon vastauspisteitä tililleen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 13:21

Pisteenkeräilijät siitä närkästyisivät. Sekä "ontot" kysymykset että vastaukset saavat olla.... niitä vaan täytyy yrittää sietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.10.2009 - 13:35

No jaa, en tiedä, kait tämä opn ihan hyvä näinkin tämä systeemi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 15:36

Ainakin se varmaan vähentäisi vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 21:25

empä tiedä..minulle tulisi heti mieleen katsoa josko vaikka oisi minun vastaus poistettu ja jos minun vastauksia poistettaisiin useasti niin taitaisin lopettaa napsuilun koska napsulaiset eivät tykkäisi minun vastauksista. (tämä oli esimerkki)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 09:34

Tulisi kysyttyä huomattavasti useammin kun selvän "pistebongarin" saisi sieltä heti pois.
Jos ei kerta kaikkiaan ole asiasta mitään tietoa niin en ymmärrä miksi pitää vastata joka kysymykseen tai sitten ei ole koskaan aikaa edes etsiä oikeaa vastausta vaan vastataan puuta heinää. Ylläpito poisti vielä keväällä mainittuja vastauksia mutta on ainakin yhden kohdalla nostanut kädet pystyyn - ilmeisesti ei jaksa poistaa jokaista vastausta.
Tosin mieleen tulee oikeastaan vain yksi lyhykäinen nimimerkki.
Penalttia tuollaisesta, sanoisi Seppo Mäkelä (ex-kiekkotuomari).