Onko Arnold Schwarzeneggerin vaimo Maria Shriver nyt suurrikollinen, koska lehdet ympäri maailmaa kirjoittavat siitä, kuinka hän puhui kännykkään autoa ajaessaan?

Lisätty: 14.10.2009 - 10:49

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...9_ul.shtml
www.metro.co.uk/fame/article..._page_id=7
www.aftonbladet.se/nyheter/a...5953845.ab
www.spiegel.de/panorama/leut...08,00.html

Avainsanat: schwarzenegger kännykkäkielto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 11:17

kun on riittävän kuuluisa niin pieraisukin vavisuttaa koko maailmaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 10:52

no jos tuolla periaattella leimataan suur rikolliseksi niin arvaas vaan onko suomi niit täys, kun yksi sun toinen puhuu kännyyn ajon aikan , jopa poliisisedät olen nähnyt ... mut en uskaltanut mennä pysäyttämään, kun ei ollut todisteita .. vaan oma näkö ...ja heit siin maijas senttäs kaks ja mä vaan yksin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.10.2009 - 11:44

On tottelematon ollut, kun oma ukko on sen kieltänyt, että kännykässä ei puhuta ajon aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 12:16

Siinä sen näkee että tuo laki oli kuolleena syntynyt Suomessakin.
Onhan se yksi rahastuskeino valtion kassaan.

Kaverinikin sanoi poliisille kun tuo ihmetteli että täällähän haisee viina?
"Apumies saa haista vaikka paskalle".
Joka ojan puolelta autoon kurkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2009 - 12:25

Voi Arska parka. Mikähän pipossa kiristää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.10.2009 - 13:35

No ei ole rikollinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 15:35

Ehdoton rikollinen,kiini vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 15:37

Eipähän ole ainakaan rikoksensa ainoa tuohon syyllistynyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 22:26

no ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 09:24

Kun uutiset on vähissä ne on revittävä mitä turhemmista aiheista.
Tosin muutama lehti ei koskaan mitään muuta löydäkään...