Mitä ystäväsi pitäisi tehdä, että et enää pitäisi häntä ystävänäsi ?

Lisätty: 13.10.2009 - 21:19

Täällä tai "normaalissa" elämässäsi.

Avainsanat: ystävyyden tekoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.10.2009 - 22:24

Jos tämä ystäväni jatkuvasti aliarvioisi, mollaisi ja muutenkin kohtelisi minua kylmästi, tarvitsisi vain silloin kun minusta on hyötyä, niin silloin en ole hänelle enää ystävä. Enkä minäkään tarvitse häntä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2009 - 21:16

Täälläkö ??????????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 21:23

puhumalla asiat selviää ja rakkaus "kaikki se kestää". En usko, että mitään sellaista voi tapahtua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 21:35

Minulle kävinäin ja kerroin ,että et ole enää ystäväni.Ei hän hätkätänyt asiasta,se oli sitten siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.10.2009 - 23:24

Pettäisi luottamukseni, rikkoisi lupaksensa, ja vähättelisi muutenkin. Siinähän noita syitä on ihan tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 23:57

puukottaa selkään,
joko konkreettisesti tai kuvaannollisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.10.2009 - 00:44

Pettäisi tavalla tai toisella erittäin pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 08:54

Olen aika pitkämielinen. Hulluja, humalaisia ja naisia pitää ymmärtää...;=))

En todellakaan osaa sanoa mitä jonkun ystäväni pitäisi tehdä, että en enää pitäisi häntä ystävänäni. Ilmeisesti olen paitsi pitkämielinen, niin myös "pöljä", yksinkertainen, mielikuvitukseton ja hyväuskoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 11:44

Varmaankin näin:

- Hyvää huomenta, sanoi aurinko Breshneville aamulla.
- Huomenta Aurinko, vastasi Breshnev.
- Hyvää päivää, sanoi aurinko päivällä Breshneville.
- No hyvää päivää vastasi , vastaa Breshnev.
- Aurinko, mikset toivota minulle hyvää iltaa, kysyy Breshnev auringolta illalla.
- Painu sinä ..uun, minä olen jo lännessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 12:46

Valehdella koko ajan ja "puukottaa selkään".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 19:30

Ystävä on sellainen ihminen, joka tukee ja ymmärtää ja on aina paikalla silloin kun apua tarvitaan. Hänelle voi puhua ja jakaa kaikki asiansa, hyvät ja huonot. Jos olen sellaisen ihmisen löytänyt niin en usko, että hän pystyisi tekemään mitään mitä en voisi hänelle anteeksi antaa ja keskustelun jälkeen ymmärtää. Ei sielunkumppania niin vain jätetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 10:26

Jatkuva kaksinaamaisuus on siihen varmaan aika tehokas tapa.
Kateellisuus ajaa siihen monen huomaamattaan...