Tiedätkö mitä viikkoa nyt vietetään ja mitkä perinteet ?

www.leipatiedotus.fi/default...=4;182;280

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2009 - 12:14

LEIPÄPROPAGANDASTA LEIPÄRYNNÄKKÖÖN JA LEIPÄVIIKKOON

Leipäviikkoa vietetään viikolla 42

Leipäviikko tuo lautaselle kuitua : www.mtv3.fi/koti/makuja/ajan...tml?972501

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.10.2009 - 12:45

Minulla on leipäviikko joka viikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.10.2009 - 13:44

No, leipää tulee syötyä paljon, onko sitten leipäviikko vaiko ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 14:26

Koulujen ja oppilaitosten syyslomat viikolla 42

Lisätty: 13.10.2009 - 14:28

Pokrova ja Mikkelinpäivä myös ja talvi aloittaa niinikään määräpäivänä eli 14.lokakuuta.
www.mikkelintori.fi/fi/sisal...uppiaille/

Lähteet:
www.helsinki.fi/fi/index/kau...d_203.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 14:58

yhtä niistä viidestäkymmenestä kahdesta joina syön leipää kuin hullu puuroa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2009 - 15:42

Leipä kunniaan. Kumpa saisimme tuon nuorisommekin nauttimaan enemmän terveellisestä viljatuotteestamme niiden kaikenmaailman chipsien ja mäkkärituotteiden sijasta. Olisi luultavasti huomattavamman terveemmässä kunnossa ja suhtkoht normaalipainoisia. Ja kelpaisivat pojatkin armeijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 16:06

Miepä viettelen toista työviikkoa loman jälkeen ja leipää ollaan järsitty niin töissä, kuin kotonakin. Kiitosjuhlaan se kaikki huipentuu.