Tulekohan pysyvä lumi...

...täällä meilläpäin on lunta massa noin 3 cm, hieman harmittaa kun puissa on aika paljon lehtiä mitkä eivät vielä ole pudonneet, eräässäkin koivussa on vielä vihreitä lehtiä aika paljon. Ajattelin vaan tuota haravointia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2009 - 10:36

älä sure, se on vain väliaikaista niinkuin kaikki muukin

www.youtube.com/watch?v=AQ0j...&hl=fi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2009 - 10:25

tulee se tammikuussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 10:26

Ei tule, ensi juhannuksena on jo poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 10:37

Joo kyllä se sulaa joskus pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 10:56

Ei tule ainakaan meidän leveysasteille kun sitä pysymätöntäkään ei ole näkynyt vielä missään.
Tammikuu on realistinen ajankohta.
Mutta mikään lumi ei ole pysyvää, kesäksi on sulanut pois ainakin tähän mennessä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 10:56

tuskin,Suomen talvi on aina niin huono en ainakaan usko et tulee kovin hyvä talvi mut ei sitä koskkaan tiedä toivottavasti tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 12:20

Ei se ensilumi ole koskaan pysyvä lumi ollut, tai en ainakaan muista että minään talvena ekat lumet olisi jo pysyneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.10.2009 - 12:33

Meille ei ainakaan tule. Olisi kai ensimmäinen kerta minun aikanani että näin kävisi, jos jäisi nuo muutamat hiutaleet pysyväksi. Iltaan mennessä ovat jo sulaneet pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 13:17

Eipä ole vieläkään lunta näkynyt joten en osaa sanoa sen pysyvyydestä. Yleensä se keväisin sulaa pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.10.2009 - 13:45

En jotenkaan usko että tämä lumi olisi pysyvä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 14:06

Täällä on vielä enemmän ja pihassa jököttää jo noin 170cm korkea lumiukko.
Huomenna tuskin on enää pystyssä sillä ihan varmasti tämä lähtee pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 15:10

aikaisemmista väitteistä poiketen, kyllä Helsingissäkin on jo lunta tullut, eilen klo 14-16, asfaltilla ei kestänyt, nurmella noin viisi tuntia

pidempään pysyvää lunta saadaan vielä odotella näillä leveyksillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2009 - 15:36

Juuri kun mä sain lampaat ulos niin ... lumihiutaleija hiljalleen, sataa maahan lumivalkoiseen...
Ei tule vielä pysyvää talvea näistä lumista. Poies sulaa. Ensiviikolla poutapäiviä saamme viettää. Samoin on meillä lehtiä puissa ja kukat kukkii. Yöllä kun ajoin siinä lumimyrskyssä kotiapäin, niin oli vinhan näköistä kun lehteli lunta ja lehtiä valojen edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 16:34

Länsirannikolle sataa kunnon lunta 21marraskuuta ja asia on 100%varma.Otan tämän kysymyksen sitten esiin niin uskotte!Pysyvää lunta nyt ei taida tulla enää koskaan näille leveysasteille...

Lisätty: 13.10.2009 - 16:35

Siis turkuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 19:47

Tänä aamuna lähemmäs 20 cm räntää. Ei oo pysyvää. Ei oo ollut routaa maassa.
Haravoimaan ehtii, kun nää räpsäykset sulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 23:38

ei tule tänne päin