Huomasitteko kun asteroidi törmäsi Sudaniin viimevuonna?

Tässä lisää asiasta;
www.universetoday.com/2009/1...er-impact/

Avainsanat: asteroidi 2008 tc3

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 09:42

En itse nähnyt tuota asteroidin törmäämistä Sudaniin. Sen sijaan näin kylläkin hiljattain 3 sudanilaista. Eivät olleet mitenkään erikoisen "tärähtäneen" näköisiä, eli ilmeisesti eivät olleet oleskelleet asteroidin putoamispaikassa silloin kun se asteroidi tömähti Sudaniin.
;=))

Kysyjän kommentti

Polveni operoi tuon maan lääkäri muutama vuosi sitten ja pelittää vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2009 - 10:16

en tiennyt asiasta ennen tai en ainakaa muista tuost et oisko siit ollu juttua , mutta kiitti , kun valotit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 10:19

enpä huomannut,
ja muutenkin Sudanissa tapahtuu paljon sellaista joka jää huomaamatta näin etäältä katsottuna

"Maa kärsii valtavasta köyhyydestä. Jopa 90 prosenttia kansasta elää äärimmäisen puutteellisesti"

www.plan.fi/toiminta/missae-...mme/sudan/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.10.2009 - 12:30

En huomannut, mutta tuskin olen ainoa jolta se jäi huomaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.10.2009 - 13:45

en ole huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 15:35

romua tulee jatkuvasti, taitaa tässä olla suurempiakin murheita vahdittavana kun en ole huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 19:49

En halunnut noteerata tätä juttua. Eiväthän hekään anna painoarvoa Suomessa tapahtuville. ... Viimeksi siellä käydessäni puhuivat Martti Ahtisaaresta. Nyt varmaan olis sitten Matin vuoro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 23:38

enpä huomannut