Hyvää huomenta!Vaihteletteko tietokoneen taustakuvaa?

Vaihdoin hiljakkoin sienikuvan enkeliin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2009 - 13:20

Se on moro. Vaihdan aika usein ja yleensä käytän omia matkakuviani...samalla saa muistella millaista siinäkin paikassa oli.

Kysyjän kommentti

Samat menetelmät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 13.10.2009 - 08:27

Huomenta sinullekin. Aina silloin tällöin vaihtelin, mutta nyt minua katsoo pojantyttäreni (1v.) ihanat säteilevät kasvot ruskeine nappisilmineen joka päivä, niin en usko että enää vaihdan. Sitä taustaa en kyllästy katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 08:45

Hyvvee päevee.
Kuun pimeä puoli on Apollo 17 miehistön kuvaamana työpytäni taustana.
Sitä puolta ette maasta käsin koskaan nää, kun kuu kiertää maata aina naama maahanpäin.
www.ursa.fi/blogit/media/ta/...-1_300.jpg
Vaihdan aina kun edellinen naama alkaa kyllästyttää.

Lisätty: 13.10.2009 - 08:56

Tässä on komia kuva Hubblen ottamana:
farm4.static.flickr.com/3015...85459b.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 09:02

Huomenta vaan,

en nyt ihan tuhkatiheään vaihtele, arvioisiko että sellaset viisi kertaa vuodessa, yleensä käytän itse ottamiani kuvia

tällä hetkellä on taustana "kesämuisto" vastapainoksi näille pimeneville syyspäiville ja ensimmäisille räntäsateille

4.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...-h/073.JPG

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 10:16

En vaihda, minulla pyörii ruudulla sellaiset tähtöset ne ovat olleet jo vuosia koneellani. Mitäs sitä hyvää vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 11:33

Kyllä vaihdan aina kun kohdalle sattuu jokin hieno.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 12:21

Silloin tällöin kyllä. Nyt siinä on pojan kuva futispelissä otettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.10.2009 - 12:25

Kun laitoin poikani kuvan tyttäriensa kanssa, en ole sen jälkeen vaihtanut. En heitä muutenkaan näe, niin katson sitten ruudulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.10.2009 - 13:45

Hyvin harvoin vaihdan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 14:00

Aika harvoin vaihtelee. Kun en tiedä mitä keksis kuvaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 14:09

En enää, se oli aikoinaan sitä nuoruuden intoa vaihtaa se joka viikko.
Nykyinen peruskuva riittää, näytönsäästäjässä menee valokuvat sitten non-stoppina läpi kun kone on 10 min koskemattomana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 15:52

liekö vanhuuden vimmaa, taustakuva vaihtuu vähintään kerran kuussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 19:53

Ei ole tarvettta vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 19:59

Joskus - hyvin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 20:26

Sitä tulee katseltua niin harvoin.Oikeastaan vaan avatessa että hyvin harvoin vaihdan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 21:06

Lähinnä jälkikasvun kuvia vaihtelen silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 23:39

moi. no en kauheen usein