Minne matkustaa vkoksi 18.12.-7.1. ajalla, lämmintä mutta lyhyehkö lento?

Lisätty: 13.10.2009 - 01:06

Paitti ei Kanaria, oltiin viime jouluna...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2009 - 01:22

Madeira (jos lämpötilaksi riittää 16-20)

jos pitäis löytyä selvästi yli 20, lentoaikaa tulee väkisin vähän lisää, sen jos kestää niin esimerkiksi Kap Verde voisi olla hyvä kohde

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 13.10.2009 - 01:03

Mene Kanarialle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 02:26

dubaissa on lämmintä ja hyvät kultakoru valikoimat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 08:02

Alanya, Turkki. Lentoaika 3h 40min. www.fmi.fi/saa/saaulkom_3.html
Kaksituntia lisää niin olet Egyptissä tai Saudeissa joissa on lämmintä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 10:25

eipä lyhyen lennon päässä talvella juuri muita varmoja lämpimiä paikkoja ole kuin egypti. Hurghara on ihan mukava paikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.10.2009 - 12:21

Ei Marokkokaan ole kovin kaukana. Siellä on myös lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 12:22

Israel, lämmintä aina, lento noin 5 tuntia. Suosittelen!

Lisätty: 13.10.2009 - 12:23

Miksi muuten useimmat unohtaa aina tuon Israelin vaihtoehtona? Poliittinen kannanotto? Maa maana kun on kuitenkin upea ja tavalliset ihmiset kivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 15:59

vähän sitä pitää katsoa niitä muitakin omia mieltymyksiään, Israel ok (vrt. ed vastaus) muuten, mutten tykkää arkipäivässä niistä tiukoista turvatoimista (vaikka ovatkin ihan tarpeen),

yhdessä maassa on taudit, toisessa muu turvattomuus, Pohjois-Afrikassa on lämmintä, jos muu ei haittaa sinne sitten Joulun viettoon, vaihtoehtoja löytyy runsaasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 19:50

Egypti kokonaisuudessaan, tietysti Hurghada ykkösenä, mutta miksei Niilin risteily ja Luksor. Lentoaika 5 h 15 min.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 17:06

Mulla on kokemusta Jordanian Aqabasta tuohon vuodenaikaan ja lämmintä oli sielläkin.