X
Kysytty: 12.10.2009 - 18:50

Apuja karkinsyönnin lopettamiseen..

Auttakaa köyhää opiskelijaa jonka kaikki roposet menevät joko KARKKEIHIN(://), vaatteisiin, tietotekniikkaan tai erilaisiin lisensseihin.. :(

Miten karkinsyönnistä voisi luopua? Olisiko mitään terveellisempiä vaihtoehtoja karkeille jotka hävittäisi karkkihimon? Apua :D

Avainsanat: karkki karkit karkkiriippuvuus apua riippuvuus irtomakeiset sokeriholisti sokeroitunut mökö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.10.2009 - 19:05

Hedelmät ovat terveellisiä, ja ajavat saman asian. Ei se karkin syönnin lopettaminen ole sen kummempi juttu. Jättää ostamatta, niin mitenkäs niitä silloin voi syödä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 20:14

Syö vaikka kuivattuja hedelmiä..vievät makean himon..olen sen todennut...hyväksi keinoksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 20:27

suu tottuu makeaan,jos pystyt viikon olemaan niitä syömättä,niin ei tee mieli,kun imelä tarttuu kurkkuun.voin itse olla olla syömättä makeaa vaikka ikuisesti,mutta jouluna yritän maistella...syön kunnolla 2-3 annosta kotiruokaa,niin ei maha täynnä tuu mieleen imelä ja olen normaali painoinen,enkä harrasta liikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 00:30

Juo siirappia on ainakin imelää. Onkohan terveellisttä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 14:00

Banaanilastut on hiukan terveelisempiä ja melko halpoja (500g 2.35€ Prisma) joten vaihda aluksi niihin. Rasvaa niissä toki on mutta sokeria vain murto-osa karamelleistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 14:06

Hedelmät ovat myös minunkin mielestä niille hyvä vaihtoehto. Tai sit osta sokerittomia karkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 19:31

syö silliä, ei tee mieli karkkia sen päälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 09:47

Lopeta, se on helpompaa kuin uskotkaan.Kannattaa totuttaa itsensä pois sokerista.