Talent Suomi ja mainokset

Ohjelman aikana 4 kettaa 7 min mainoksia. Elikkä liki puolet ohjelma-ajasta. En valita kun en ole tv lupaakaan ikinä maksanut. Enkä maksa mainoksista. Saisivat maksaa katsojalle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

X
Vastattu: 12.10.2009 - 18:14

Salatut elämätkin kestävät 19-20min ja mainoksia on miltein saman verran ohjelma-ajan ympärillä, jos ollaan tarkkoja.. =)
Onhan se ikävää, mutta mielestäni oikeudenmukaisempaa kun "pakkoverotus"...

By the way, kirjoittakaapa rakkahimmat napsulaiset nimi listaan:
www.adressit.com/mediamaksu
sekä:
www.adressit.com/eimediamaksua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 17:41

enpä ole kyseistä ohjelmaa (mainoksia) katsellut, mutta hurjalta kuulostaa, en taida vastaisuudessakaan katsoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 21:01

Telkkari mainokset on ällöjä - useimmat :
Haluan katsoa mainoksia silloin kun minulle sopii eikä pakko tuputettuna kesken jotain katsomaani ohjelmaa! Siksi ehkä Ylen ohjelmat on usein miten auki tai YLE Teema tai FST5 sieltä tulee tosi hyvä dokumentteja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 22:20

Viisaat sanovat että "mainos on elämänsuola". Liialla pilaa maun totaalisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.10.2009 - 13:48

Jep jep, mainoksia on mielestäni liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 16:12

No, mainosten avulla me saamme katsoa ohjelmia. Onhan niistä ohjelmantekijälle tietenkin tuloa.