Kysymys / vastaus www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/22335

Kyllä olen ollut rengas liikkeessä nastoittamassa uusia renkaita. Ja laittamassa vanhoihin renkaisiin uusia nastoja. Mutta ei niitä voi vanhoihin reikiin laittaa. Tai voihan ne tietty laitaa mutta miksi. Kun eivät niissä pysy. Kyllä nykyään ruveta itse nastoja vanhoihin renkaisiin laittamaan niin ei sillä ole enää mitään tekemistä terveen järjen kanssa. Tuskin kysyjällä tarvittavat työvälineet jotka maksavat enemmän kuin uudet renkkaat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2009 - 10:47

Kukaan muu ei osaa vastata oikein kuin sinä vai? Arvostelet jatkuvasti muiden kysymyksiä ja vastauksia, mikä sinua oikein vaivaa? Keskity ihan rauhassa omiin kysymyksiisi ja vastauksiisi sillä ne ovat kaikkein typerimpiä aina. Tuntuu että suurin kiinnostuksesi kohde on porno ja muut alapään jutut, niitä viljelet jatkuvasti. Juuri kaltaistesi junttien takia en viitsi täällä käydä ja tiedän että erittäin moni muukin ajattelee näin. Omasta mielestäsi osaat kaiken mutta käytäntö lienee kuitenkin aivan toinen, itse en tuollaiselle tyypille antaisi edes auton tankkausta suoritettavaksi. Häpeä, jos osaat edes sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 15:48

oon kyllä kanssas samaa mieltä, yhtä tuottavaa työtä kuin se että painis kesä- ja talvirenkaat samoille vanteille joka vuosi

Lisätty: 12.10.2009 - 18:20

no kyllä on kyseenalaista tienaako tee-se-itse-mies mitään tuossa nastojen laitossa, toisekseen kyse on myös turvallisuudesta, muistelen vaan että takavuosina TM olisi testaillut näitä eri nastoituvaihtoehtoja ja siitä on jäänyt mieleeni ettei vanhassa reiässä nasta pysy vaikka mitä tekisit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 16:01

Niin minäkin, en ole ollut rengasfirmassa koskaan renkaita työkseni nastoittamassa?
Lainasin ainoastaan harrasteaikoina pistoolin jolla nasta kerallaan uuden renkaan pikaliima reikään tökkäsin rallinastan.
Sekunneista siinäkin rallihommassa joutuu maksamaan, jos ei ole rahaa täytyy antaa aikaa. Oletteko sitä kuulleet koskaan?
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...335#167924

Lisätty: 12.10.2009 - 16:10

En ole moneen vuoteen tarvinnut hankkia uusia renkaita autooni, kun olen vaihtanut niitä niin usein ja katsonut että hyvät pyörät on mukana kesäksi että talveksi.

Lähteet:
www.jumpsis.fi/?pinc=2&pic=2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 22:20

Turha ottaa pultteja minkään renkaiden takia.Jos ihminen osaa asiansa, niin mitä sitten? Sehän on vaan hyvä juttu.
Noi alapääjutut ovat aina tosi ala-arvoisia.