Miksi joku ihminen kirjottaa sähköpostissa...

...näin "etkö sinä kuullut kun äskeisessä viestissä puhuin sinulle". Tietysti vastasin että en kuullut mitään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 14:53

useilla suomenkielen sanoilla on sekä konkreettinen että kuvaannollinen merkitys, siitähän tässäkin on kysymys

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 15:00

Tuosta tuli mieleen piilokamera jossa neuvojat näyttivät sokean opas koiralle karttaa minne viet sokean.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 15:06

Olisko vastaava juttu kun sokea kerjäläinen kiitteli saamastaan avustuksesta; "Näin jo kaukaa että rouva on hyväsydäminen ihminen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 15:52

mykkä tosdistaja sanoi lausunnossaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.10.2009 - 17:04

Katsohan, asia on näin..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 22:54

niin mäkin olisin vastannut noin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.10.2009 - 13:49

jäänyt vaan tavaksi sanoa niin. eih'n siinä muuta.Esm joku saattaa sanoa sokealle vahingossa "nähdään" "nähtäillään" "nähdään myöhemmin"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 17:06

On niitä ihmisiä jotka kuulevat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 00:37

Tai sitten käyt sairaalassa tervehtimässä kuoleman sairasta ja sanot mennessäsi "TERVE"tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 10:49

mieheni kuuromykkä työkaveri sanoi usein hälle kaiken laisia asioita , se vähän hymyilytti, kun tämä kaveri on kuuromykkä... ja isekkin sanon usein , et kiva kun sanoit esim. täällä napsussa , kun joku on kirjoittanut jotain.. jot oikein ois varmaankin, et kiva , kun kirjoitit niin ja niin .. mut saivarteluu yhtä kaikki ...