TeliaSoneran johdon bonuksista salainen kokous?

Ruotsin hallitus on kutsunut TeliaSoneran suuromistajat neuvottelemaan telekonsernin johtajien bonuksista, kirjoittaa Svenska Dagbladet.

Lisätty: 12.10.2009 - 12:17

m.digitoday.fi/?page=showSin...=200921759

Lisätty: 12.10.2009 - 15:45

Telia Soneran omistuspohja:
www.teliasonera.com/investor..._structure

Avainsanat: kusettajat kuriin vai suurempi kusetus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 16:56

Kas kun ei ole tullut kutsua

Kysyjän kommentti

Ruotsin valtio näkyy olevan suurimman osakemäärän omistaja, vai olisitko halunnut mennä äänestämään päätökset nurin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 13:50

"Telia Soneran yhtiökokouksessa huhtikuussa-2009 Ruotsin hallitus äänesti johtajien "bonus stopin" puolesta.Mutta Ruotsin hallitus on yksin sitä mieltä, joten "bonus stoppi" voi kaatua.
Ruotsin valtio omistaa 37 % osakkeista, ollen siten Telia Soneran suurin omistaja ja kykeni sen tähden vastustamaan sekä Telia Soneran hallitusta JA TOISEKSI SUURINTA OMISTAJAA, SUOMEN VALTIOTA, silloin kun "bonus stopista" yhtiökokouksessa päätettiin."

Siis SUOMEN VALTIO HALUAA JATKAA "YLISUURILLA" BONUKSILLA?

Lähteet:
www.di.se

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 14:58

onkos tuo nyt sitten salainen kokous kun lehdissäkin kirjoitellaan jo ennakkoon ?