tietääkö kukaan mistä voisi ostaa nastoja talvirenkaisiin Turussa????

Lisätty: 12.10.2009 - 10:53

Lettupino etkö ole koskaan kuullut nastoituspistoolista, jolla voi nastoittaa talvirenkaat ihan itse, jos vanhat ovat kuluneet??????? kiitos Jumppis! turvanasta.fi sivuilta löytyi oikeanlaiset nastat!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 05:01

Kysy HongKong'ista, onko siellä sellainen? Tai googletat Kometa nastat niitä ennen liimattiin rallirenkaisiin itse. Viistopäät oli poikaa jääkelillä, ne vain täytyi käännellä ennen liiman kuivumista oikeaan asentoon pidon kannalta.
Tieliikenne asetukset ja direktiivit EU-ssa ovat sellaiset nykyään että paras mennä kysymään rengasliikkeen sediltä ettei määrä ja pistovoima ylity.
Niistä määräyksistä ei nykyisin pirukaan ota selvää kotikonstein. Eikä paljon jaksakkaan syventyä, kyllä scoudet sitten rahastaa ne jokka hengissä talveen selviää tuolla tienpäällä.

Lisätty: 12.10.2009 - 05:08

On siellä yksi asiallisen kotisivun omaava liike:
turvanasta.fi/

Lähteet:
www.hankiralli.fi/rallit/200...is50v.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 23:39

Mitä ihmettä niillä tekisit en voi ymmärtää ?

Lisätty: 11.10.2009 - 23:53

Lisäsit talvirenkaisiin Nyt ymmärrän vielä vähemmän. Meinasitko niitä liimalla laitaa kiinni ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 00:09

ainakin ennenaikaan rengasliikkeissä, myös joillain huoltamoilla, nastoitettiin asiakkaan renkaita, kotikonstein niitä ei taida oikein sinne saada, onkohan moista hommaa enään ollenkaan olemassakaan, taitavat tulla 'suoraan tehtaalta' valmiiksi nastoitettuina ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 01:05

Marssippa rengasliikkeelle. Entisiin talvirenkaisiin turha laittaa nastoja, mutta jos omaat uudet renkaat (jotkin erikoiset) saattavat ehkä nastoittaakin vielä, mutta vakiorenkaat joudut ostamaan uudet.
Entisillä talvirenkailla voit ajella kesällä kun revit loputkin nastat irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 01:17

nastakaupasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 23:02

robin hoodista!! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 03:22

Itse laitetut nastat lentävät ainakin näillä Etelä-Suomen lähes sulilla teillä kyllä aika pian irti. Valmiitkaan tehtaalla laitetut eivät pysy kunnolla kiinni.