Mitäs sanotte vuoden luontokuvasta?

yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/...origin=rss

Lisätty: 11.10.2009 - 18:51

Aivan upea, täydellisen onnistunut kuva ja kuukkelista tuli heti ikävä pohjoiseen...

Avainsanat: luonto palkittu paras kuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.10.2009 - 19:28

Hieno, upea, loistava, mahtava, ei voi muuta sanoa.
Ja jummpikselle lohdutukseksi, kaikki ei voi voittaa, ja tosi upea on sinunkin kuvasi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 19:00

upea kuva, on ollut kuvaajallakin kunnon vehkeet (ja kärsivällisyyttä ja tuuria)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 19:04

Täysosuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 19:16

aivan upee , just sitä tv,stä ihailin....oli uutisis just..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.10.2009 - 19:19

Kaunis, toista kertaa tuo ei tule ikinä onnistumaan. Ethän vain sinä ole kuvannut sitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 19:21

Osllistuin tällä kuvalla joku vuosi sitten ja ei näkynyt missään minkäänlaista mainintaa.
Rahat meni kankkulankaivoon, joten saavat pelleillä miten tahtovat!
www.kuvaboxi.fi/mediaobjects...56orig.jpg

Lisätty: 11.10.2009 - 19:56

Voittoa tavoitteli yli tuhat kuvaajaa. Kuvia oli runsaat 9 000. Sekä kuvaajien että kuvien määrä oli tuntuvasti suurempi kuin vuosi sitten.
Osalistuessani maksu oli 25€ x 9 000 joka tekee 225 000€.
Voittaja saa 5 000€, että rahastusta on koko homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 19:32

tosi hyvä kuva on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 20:22

jackpot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 20:39

Upea on kuva todella. Jumppiksen kuvakin on tosi upea. Inhoan vain hämähäkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 21:23

Tosi hienoja kuvia. Jumppiksen kuva oli jotenkin vielä parempi, olen itse yrittänyt kuvata hämähäkkiä verkon teossa mutta se ei ole vielä onnistunut. Noista kuvista sen verran sanoisin, se vaatii älyttömän hyviä hermoja kuvaajaltaan, mutta kuvaajahan on yleensä yksin kun valitsee kuvauskohteen. Hyvää onnea Jumppikselle kuvien otossa, kannattaa kuvata vaikka ei aina voitakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 21:33

Oikein hieno, silmä lepää kuvaa katsoessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 21:50

Onnistunut kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 21:58

Lotto voittokin on helpompi saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:18

Todella kaunis kuva! hui

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 00:31

Todella hieno kuva kuukkelista!Ilahdutti vanhaa kuukkelin kaveria ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 06:24

Todella mahtava kuva.Ottajalla on taito hyppysissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 09:01

Erinomainen kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 21:06

Jumppiksen kuva oli todella hieno !
- vaikkakin vastaavan näköinen otus kiikkui mökillä ulkohuussin ovella syyskesällä vastaanottamassa allekirjoittanutta - menemättä jäi sillä kertaa.
Mikähän mahtaa olla tuon hämppiksen nimi? ja pureekohan se? Uh... hurjan näköinen!

Vuoden luontokuva on napakymppi miten se kahvipannukin osui just siihen. Mietin vaan että mahtoikohan keppi (johon tipu näyttää olevan laskeutumassa) olla kuuma - ettei vaan varpaat kärvähtäneet poloiselta:) Kaikkea sitä sitten mieleen putkahtaakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 13:20

Ihan hieno.
Nuo kuukkelit ovat niin kesyjä että tulevat syömään makkaraa kädestä, näin ainakin kuusamossa on käynyt joka kerta. Yrittävät myös varastaa kaiken mahdollisen saappaasta alkaen.
Kyseistä lintua ei juuri etelässä tapaa.