Tänään on ollut aurinkoinen päivä. Mitäs napsulaiset ovat puuhanneet?

Voit valita mieleisesi kategorian.

Lisätty: 11.10.2009 - 15:49

Etelä-Suomeen on näköjään luvassa lunta huomenna. Napsulaiset pääsevät lumisotasille. Kannattaa voidella suksetkin valmiiksi jo tänä iltana.

Lisätty: 11.10.2009 - 17:03

Liisukalle oikein hyvää lomaa ja turvallista matkaa. "Pirä ittes kunnon napsulaisena"..

Avainsanat: ulkoilu ruoka lukeminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 15:56

Ei etukäteen voidellut sukset pelaa. Täytyy nykyisin otta kiderakenne lumesta ensin selville, sekä kosteus ja lämpötila ennenkuin voide osuu kohdalleen. Muuten käy kuin Vanhaselle että alkavat nimittelemään vaikka höylälaudoista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 15:55

Kävin tänään kuntosalilla ja uimassa..ja pitää katsella noita kesävaateita..mitä otan mukaan..kun perjantai-aamuna lähden Turkiin..jatkamaan kesää 2:deksi viikoksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 15:56

tässä kestinnyt velipoikaa ja hänen perhettään , kohta ulos näyttämään paikkaa minne isäntä saa kaivaa amppelimansikkani , sit vaan jännitän tuleekos sieltä satoa ens vuonna ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 16:38

aamuvarhaisella sain tuon pakastimen vihdoinkin sulatettua, siivottua ja pistettyä takaisin käyttöön (ulkona oli silleen mukavasti pikku pakkanen ja tavarat pysyivät kunnossa)

sitten olikin pitkä ulkoilulenkki ja vähän pihan siivousta, vaahtera oli roiskinut oikein kunnolla lehtiään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.10.2009 - 17:30

Reipas lenkki tuli tehtyä, ja sen jälkeen suihkussa. Ruokaa tein ja nyt katson taitoluistelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 17:34

Kävelin naantalissa ja hiljennyin erään talon kohdalla.Muuten niin hiljaisella tiellä oli ihmisiä kuin markkinoilla.Ajattelin,että enää kaljateltta puuttuu...Huh,mikä meitä ihmisiä vaivaa kun tullaan ihmettelemään kauempaakin koko perhe autoon pakattuna niin kuin olisi jokin näytelmä menossa.Tuntuu,että toisen suru on toisen viihde.

Lähteet:
tulipalo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.10.2009 - 17:34

Aamupäivän siivosin, sitten katselin motogp:t, sen jälkeen riensin ruuanlaittoon ja vatsaa sulatellessani katsoin sen kolmosen elokuvan. Kohta alan keräilemään huomisen Lahdenreissun tavaroita valmiiksi, ettei tarvitse siinä aamun lumisateessa sitten juosta kymmentä kertaa edestakaisin auton ja tuvan väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 17:58

On oltu KPL:n syys markkinoilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 18:29

Tuli pari tuntia käveltyä kauniissa,aurinkoisessa luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 19:32

Pihamaan haravointia ja muita syyshommia, makkaranpaistoa nuotiolla ja kahvinjuontia siinä samalla, lautapelejä nyt illan tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 22:44

oliin töissä, koripallopelissä ja kaverit kylässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:19

Ulkoillut ja löhöillyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 13:17

Lauantaina olin kalamarkkinoilla ja sen jälkeen kiekkopelissä, pelin jälkeen päivän pitza salaatilla (3.90€) ja sitten pyörällä pienessä kolmen asteen pakkasessa kotiin noin 7 km.