tähän kysymyksee ei ole varmaan vastausta. miten saan tehtyä jääpaloja kun ei ole pakastinta?

mitään jääpalakonettakaan ei ole ja ulkonakaan ei oo tarpeeksi kylmä. arghh joudunko juomaan baileysiä nyt ilman jääpaloja tai odottamaan että tulee pakkasta pihalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 18:13

Naapuriapu paras apu, eli naapurist kysäseen, jotta oiskos vähän jäitä lainaa, maksan takas vetenä:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 10.10.2009 - 18:11

Kiinnitä vesisankoja kepakoiden päähän ja mene jäädyttelemään ne Suomen Eduskuntatalon eteen...

Lisätty: 10.10.2009 - 18:12

Tai ota lähimarketin pakasteosastolta hieman jääpaloja taskuun ostoksiesi lomassa.

Lisätty: 10.10.2009 - 18:15

By the way, absolutismi kunniaan... Grr <:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 18:23

jos siinä on joku baari lähellä, käyt vähän lirputtelemassa tytöille, antavat varmaan sulle pussillisen mukaan ihan 'omakustannus hintaan'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 19:05

Odota yötä, jätä jääpalapussi avoimelle paikalle, saattavat olla aamulla jäässä. Auton ikkunat ainakin ovat, miksei sitten jääpälapussi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 19:06

Eikö jääkaapissasi ole pakastelokeroa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 19:23

Ilmeisesti kysyjällä ei ole jääviieäkaappia, MUTTA nyt pistä mieleen: On keksitty jääkaappi
jonka ulkoovessa on lokero johon jääpalat putoavat, saat ihan määritellä montako otat.
-Eikös nykyaikana ole helppoa, ei tarvitse mitään hankaloita pakastelokeroita enää jääkaappiin.
Nips naps kun naputtelet vaan sormellasi niin palat ovat aivan kohta lasissasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2009 - 19:40

Pane se poteli jääkaapin alimmalle tasolle. Kylmenee siellä kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.10.2009 - 20:01

Kuvittele istuvasi Alaskassa kovassa pakkasessa, niin kohta palelet vaikka juomasi olisikin huoneen lämpöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 20:25

Vastaisin tähän aikaan, joten luulen, että Baileys on jo juotu hyvillä mielin:))

Vatsa ottaa vastaan paremmin lämpimämmän juoman, joten lämpimämpänä oot saanut kiskottua juomaa enemmän kuin, että se olisi ollut kylmää - siis koko pullon. Great!!! Hauskaa iltaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 20:41

Eikö ole hyviä naapureita..kenen pakstimeen voisit viedä..jääpalapussit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 20:46

Ostin ensiapulaukkuun pusseja jotka jäätyy ravistamalla,mutta ei taida grokilasiin soveltua kun ei tiedä koostumusta.

Lisätty: 11.10.2009 - 10:06

Juu,sopii se ja ei tarvi olla edes baileysiä.....vettä vaan joukkoon ja kippis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 10:26

pistä vain ulos koko putelli , niin on aikas kylmää juotavaa , jos maltat pitää sitä vielä muutaman päivän ulkosalla , niin jopas on kylmää ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:23

Yöksi ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 12:03

Jos jääkaapissa ei ole mitään muuta säädä se niin kylmäksi kuin nappulasta saa. Ainakin täällä oleva jääkaappi menee -4 asteeseen ja siis pelkässä jääkaapissa saa tehtyä jäätä.