Saako web-kameralla otettua kuvia?

Saako web-kameralla otettua itsestään kuvia ja miten??

Lisätty: 10.10.2009 - 17:56

Kiitos, Kiitos! selvitin jutun jo. En kaipaa enää vastauksia. Kiitoksia X

Avainsanat: webkamera kuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

X
Vastattu: 10.10.2009 - 17:45

Yleensä web kameroissa on ohjelmisto jossa on erillinen kuvankaappaus(kuvienotto) ominaisuus.
Useisiin web kameroihin, kuten avatarissasi olevaan logitechin kameraan löytyy ohjelmisto Logitechin kotisivulta. www.logitech.com/index.cfm/4...p;legacy=1

Jollei tästä ole apua saat otettua kuvan kamerallasi painamalla entterin yläpuolella olevaa PrtScr - näppäintä (kuva standardi näppäimestä, teksti ja sijainta saattaa vaihdella: i947.photobucket.com/albums/...prtscr.jpg )
Kun olet painanut Prt Scr:ää (puhekielessä Print Screen = tulosta näyttö) avaa paint(Windowsin kuvankäsittelyohjelma) ja pidä Ctrl(control) näppäin alhalla ja paina v TAI klikkaa Muokkaa --> Liitä (englanninkielisessä käyttöliittymässä Edit --> Paste).

Tämä ominaisuus tulostaa koko näyttösi painttiin, mutta voit rajata valokuvasi windowsin valinta työkalulla (vistassa työkalu on aivan oikiassa yläkulmassa).

Lisätty: 10.10.2009 - 18:13

Eips mitään =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 17:08

minulle ainakin joskus aikoinaan tuli web-kameran mukana ohjelma ja sillä pystyi ottamaa kuvia painamalla ohjelmasta ota kuva näppäintä tai jotain vastaavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 17:41

saa.. mee oma tietokone ja siellä mulla ainakin on se kamera juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 18:58

Snapshot ja siitä niin tuloo still kuva.
Saa sillä tallennettua liikkuvaa kuvaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 20:16

Vahingossa löysin sellaisenkin toiminnon.