Iltapäivee napsulaiset, aittelin kysästä, jotta millä ruualla aiotte tänä viikonloppuna herkutella? Teettekö itse, vaiko ?

Ite teen hernekeittoo, kun jo aamusella sellanen kirpakka ilma, niin alko tekee mieli sopparuokaa:)

Lisätty: 19.10.2009 - 18:58

Ohi meni taas jollakin tunnilla tää äänestys, joten laitoin yleisöäänestyksen kautta parhaaks omasta mielestäin tään maaritin vastauksen, kun siinä oli myös laitettuna se, että oli ite tehnynnä nää ruuat, jota asiaa myös kysyin;)

Avainsanat: herkuttelu hernekeitto viikonloppuruoka sopparuoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 16:21

Minä riisiä keittelin ja kananpojan filesuikaleita curry-kermakastikkeeseen valmistin ja salaattia , huomenna syödään samaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 15:49

No päevee sinnekin. Pari päivää syöty ihan savolaista mykyrokkaa. Huomenna sitten kevyemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 15:54

siskonmakkarasopan piti riittää viikonlopun yli, ei näköjään riitäkkään, huomenna sitten taitaa tulla makroonilaatikkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 15:57

Riistakäristystä ja perunamuusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 15:57

Vähäviisaan herkuille mennään, mutta nakkien kanssa, lempparisoppa!
Ja hernekeittopurkkikin on kaapissa, josta pidän ja lienet se sitten sunnuntaille.
Tonnikalasalaatti valmiina jääkaapissa, jos sattuu etten viitsi alkaa millekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 16:36

Eilen kirjolohikiusaus uunissa,riittää tällekin illalle, huomenna makkarakeittoa, paljon juuriselleriä ja purjoa, niin tulee makua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 17:15

minä syön nakkeja ja ketsuppia sämpylän välissä. sipsejäkin löytyy. juoma valikoimissa on tänää maitoa, coca colaa, olutta ja baileysia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 17:43

tänään syötiin soijasuikaleita.. huomenna tulee muutama kaveri käymään, niin isäpuoli tekee kanaa ja riisiä ja currykastiketta ja mä teen suklaakakun

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2009 - 17:56

Huomenna syödään filettä chilikastikkeella ja perunamokolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 18:33

Evakkopaistii lisukkeineen. Iha ite tehtynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.10.2009 - 19:52

Ei ole vielä tietoa mitä huomenna syön. Tänään söin parin päivän jämät pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 20:34

Syököön tuo ukko mitä syö. Ite oon paastolla muutamia päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 22:53

nakkisoppaa tuli tänään tehtyä. siitä riittää koko viikonlopuksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 23:12

Verilettuja tuli syötyä eli päivän rauta annos otettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 09:25

Meillä syödään Burgundin pataa.Tein sen itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 10:31

pitzaa väsäsin eilen ja tänään en tiedä, ehkä jotain pakkasen kätköstä otan vaan...

Lisätty: 11.10.2009 - 11:52

broiskusoosi ja riisi ohraa lisäkkeeksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:24

Tein makaronilaatikkoa