Diggaatteko munakokkelia? Aion tehdä sitä ja hakea vielä sipuliruohoa päälle piristeeksi. Nakkeja myös tarjolla.

Avainsanat: muna kokkeli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 14:32

Kyllähä mie diggaan, tulee vaan niin harvoin tehtyy, ja kunhan kokkelin jättää kosteeks eikä siitä tuu liian kuiva, nii avot ja voilaa! Mukavaa sunnuntaiaamumurkinaa myös ja helpompi kokkailla kuin omeletti, ja muutama ruokalusikallinen kermaa tai maitoo nesteeks ja tilkka rasvaa, laitan myös joskus sipulia tai juustoraastetta, mut parasta mielestäin, jos viel pekonii siihen kylkeen lastaa tai nakkei, riippuupi nälän koostakin tietty, valkopippurii ja suolaa ripaus makuu antamaan......ja ei kun syömäääään:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 13:43

Ah! Pääsiskös syömään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 14:52

Munakokkeli on tosi hyvää. Otan aina, jos on tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.10.2009 - 14:55

Harvoin teen, mutta hyvää on silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 15:43

Tykkään kovasti. Kiitos kysymyksestä koska oli samalla muistutus...teen sitä huomen aamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 15:44

diggaan, mutta niinkuin jonin jo kertoikin, siitä kosteudesta pitää huolehtia kontilla tai toisella (kun kontrolli pettää, voita ja kermaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 15:54

Tosi hyvää mutta tulee vaan harvoin tehtyä..mutta aina seissussa tulee syöytyä..kun on vaan tarjolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 17:13

Meidän huushollissa tehdään munakokkelia aina jos joku sairastuu.Välillä muutenkin. Helppoa ja hyvää lisukeruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 17:44

kyllä. rakastan kananmunaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 09:27

En erikoisemmin välitä munakokkelista.Syön sitä toisinaan kuitenkin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:24

todellakin tykkään! ihanaa ruokaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 11:44

Hyväähän se on mutta mieluummin kunnon omeletti.