Kysyin tätä asiaa noin puoli vuotta sitten...

...miten on nyt, kun kuuntelette, en sillä kysy että hän olisi mitenkään minun idoli mutta
kyllä kieltämättä nousevaa nuorta solisti luokkaa Suomessa. Tuossa alla tuo linkki.
www.youtube.com/watch?v=yTcXR2Oca1U
Suvi Teräsniska hento kuiskaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 21:53

sanotaan että paranee vanhetessaan, saa vanheta vielä pitkään

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 21:37

Saat kyllä kysyä kolmannenkin kerran, sillä en jaksa availla noita linkkejä kuunnellakseni jotain sinun lempikappaleitasi tai idoleitasi, sorry !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 21:38

Samaa, joka ei erotu joukosta 25 tusinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2009 - 22:06

En muista mitä silloin puoli vuotta sitten vastasin, mutta hänestä tulee vielä jotain. Kaunis kappale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2009 - 22:29

En pidä yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 23:29

ihanan herkkä ja henpee biisi jota kultsini kanssa tansilavalla voisin tanssiakkin... pidin kyllä... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 00:35

Ja mää en saa tuubeja auki tällä duunin koneella,mutta enemmistö äänesti negatiivisesti,uskotaan niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 06:16

Tykkään juu, mutta ei varsinaisesti ihan lempimusiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 07:11

Ei oo kuulu mun suosikkeihin Suvi Teräsniska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 09:04

Suvi laulaa ja esiintyy hyvin. Oli heinäkuussa iskelmä festareilla Himoksella ja hyvin veti settinsä siellä. Ja kauniit sanat tässä kappaleessa, mie tykkään kasin verran.