Osaatteko vaihtaa asuntonne välioviin kahvat...tai

...vessan oveen uuden lukituslukon, entäpä miten olisi välioven lukkopesän vaihto.

Lisätty: 09.10.2009 - 20:17

...lähinnä kysyin napsulaisten itsensä näpertelytaitoja, ne saattaa olla joskus aika kimuranttisia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.10.2009 - 20:21

Aika paljon minäkin osaan, mutta tuosta en tiedä. En tosin ole joutunut vaihtamaan, kai sekin pakon edessä onnistuisi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 20:11

Mieheni osaa ne vaihtaa, on tyttärenikin uusiin välioviin ne laittanut. ja minä kun olen nikkelille vähän allerginen niin on monet kahvat meille joutunut vaihtamaan, nyt on puuta siinä kahvan osassa mitä minä koskettelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2009 - 20:22

Ei ole onneksi tarvetta eikä lupaakaan vaihtaa, kun on vuokrakämppä. Huoltomiehet hoitelee nuo hommat. Mutta jos itse pitäisi vaihtaa, niin voi olla että sormi menisi suuhun ja pitäisi jostain kaivella ohjeita ja neuvoja, jotta homma hoituisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 20:24

Älä aloita jos et tiedä tulosta. En kehu mutta MINÄ osaan NYT ei tullut heti mieleen mutta kumminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 20:31

Ei kyllä minulta ainakaan onnistuisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 20:38

Olen vaihtanut, lukkopesänkin Egyptin asuntoon, ettei kukaan mene omilla avaimillaan sisälle- Oli varsin näpsäkkä juttu, ehkä Abloy-lukon vaihto olisi vähän vaikeampaa, en tiedä, en ole kokeillut. Tämä meidän talon ovenpainikkeiden jouset ovat hieman kuluneet, niitäkin olen "rukkaillut" kireämmiksi. Kysy lisää, mitä olisin tehnyt !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 20:42

Onhan meilä noita jyrräätelty jo yli 50 vuotta, vällillä ihan työksein.
Nyt en ota hommia vastaan olen eläkkeellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 21:31

osaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 21:32

harvemmin ollut tarvetta, mutta onhan tuo onnistunut,
amatööri tuhraa ehkä vähän kauemmin, mutta ei nuo niin ylivoimaisia hommia ole etteikö onnistuisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 00:09

minä punapääplondina en ole ikinäs joutunut moista hommaa etes fundeeraan, jot en kyl osais, mut valkkasin tähän taloon ovenkahvat , jotka ei ol yhtään huonomman näköset .. mun mielest , kun ne ite valkkasinkin...remontireiskat ne asenssi sit paikalles.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 01:08

Ovenkahvan vaihto vielä menee, mutta lukkopesän vaihto on jo ärsyttävää raplaamista. Saa ukot vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 07:16

Osaan vaihtaa ovien kahvat.Lukkopesien vaihdosta ei ole kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 11:16

Lukkoja en ole vaihtanut koska taloyhtiö hoitaa ne ja useammassa paikassa niiden omapäinen räpläily on kielletty. Kahvoja osaa varmasti jokainen jolla pysyy ruuvimeisseli kädessä vaihtaa.