Miksi sarjafilmit kiehtovat meitä?

salkkarit,serrano

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2008 - 20:47

Niissä tapahtuu kaikkea mitä voisi tapahtua oikeassakin elämässä ja ne jäävät aina johonkin jännään kohtaan ja siksi katsotaan aina seuraava jakso, ja sitä seuraava, jne...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

uma
Vastattu: 14.07.2008 - 21:26

Joo- niitä kun alkaa katselemaan, jääkin koukkuun. Sentakia kotona kaikki muu saakin odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2008 - 21:54

Ihminen samaistuu roolihahmoihin, jotka tulevat tutuiksi ja on kiva katsoa sarjaa, jonka henkilöt ovat jo ennestään tuttuja. Täysin uuden sarjan seuraamisen aloittamisessa on aina se pieni kynnys, että kun henkilöitä ei vielä tunne, niin niiden elämästä sarjassa ei jaksa olla vielä niin kiinnostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2008 - 07:44

Ne ovat ohjelmia,joissa ei tarvitse ajatella mitään,kaikki muu unohtuu.Itse onlen jumiutunut Sydämen asialla,House,Emmerdale,C.S.I,Kyllä Jeeves hoitaa ja Selviytyjät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2008 - 12:12

Usean sarjan 'formaatin' suunnittelussa on takana hyvinkin perusteellinen tutkimustyö. On selvitetty tarkaan ne asiat jotka herättävät katselijoiden kiinnostuksen, pitävät mielenkiinon yllä jne. Formaateissa pysytään tiukasti jaksosta toiseen, ja jos dramatiikka alkaa mennä liian rajuksi, seuraavassa tuotantojaksossa tehdään korjausliike.

Monelle koukkuun jääneelle sarjafilmi toimii yksinkertaisesti päiväohjelman rytmittäjänä, kelloaika johon mennessä tiskit on saatava tiskatuksi, hetki jolloin voi hellittää kaikista muista hommista ja taivastella muiden murheita unohtaen hetkeksi omansa jne.