Onko jotkut jo aloittaneet viikonlopunvieton?

Lisätty: 09.10.2009 - 18:55

Onnea miumaumikolle ukin tittelistä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 18:34

Minulla onkin mielenkiintoinen viikonloppu, huomen aamulla pitää hyvissä ajoin olla
skarppina auton ratissa. Kohokohta on tosiaan huomenna ristiäisiin meno ihan oman
pokani ja hänen vaimona pikkuvauva kastetaan. Tässä ylpeänä kaikille napsulaisille kerron, ensi
kertaa ukiksi päässeenä. Että on tässä iloa ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 18:23

Kyllä, olin pojan perheessä"yövahtina" viikon, ja töissä, nyt tulin kotiin, olen nukkunut pienet päikkärit ja lopun iltaa aion vaan olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 18:23

näytti tuolla ostarin kulmalla olevan melko iso porukka 'viikonlopunviettäjiä' , en ole vielä kerennyt mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 18:25

Mikä on viikonloppu ???????????????????? Eläkeläiselle .????????????

Lisätty: 09.10.2009 - 18:32

Samaa päivästä toiseen. Oli pyhä vai Sunnuntai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2009 - 19:00

Ei tämä minunkaan viikonloppuni eroa muista päivistä. Mutta viikonloppu on alkanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 19:18

Onnittelut tuoreelle ukille, toivottaa 4 pikkuihmisen mamma.Meillä ei erityisempää viikonlopun viettoa ole nyt, mieheni kesäloma alkaa maanantaina niin aloitamme sen vieton, remontti hommia on kellarissa varattuna meille, siellä on hyvä syysmyrskyjä olla paossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 19:19

Evakkopaisti uunissa, napsuilen ja onnittelen miaumaumikkoo. Kerrothan huomenna mikä nimeksi tuli. Onnea siis tosi paljon ja turvallista matkaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 20:06

Viikonloppu on alkanut..kestoväri kulmissa ja ripsissä..aloitti tämän viikonlopun...eli pientä piristystä..omaksi iloksi..Pitäisi käydä haudat laittamassa talvikuntoon..sitte voi hyvällä milellä lähteä Turkkiin..jatkamaan kesää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 20:06

Heti töiden jälkeen lähdin ajelemaan mökille ja nyt on jo takka lämmin ja viikonloppu saa tulla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 20:54

en mä sitä mitenkään erityisesti vietä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 21:44

joo jos tätä nyt viettämisksi voi sanoa. noh on mulla tossa kahvin seassa vähän kerma ja kissan minttu ligööriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 16:16

Täälläkin 3-vuorotyöläinen ihmettelee, että mikä viikonloppu? No, sunnuntai on ykkösvapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:32

aikasinhan se tuli alotettua.