Poliisi haki humalaisen poliisin naisen sängystä?

www.verkkouutiset.fi/index.p...;Itemid=13

Avainsanat: amerikanstyle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 13:39

nainen ei sitten hirveän humalassa ollut kun tunnisti että mies oli vieras.

Kysyjän kommentti

Okei

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 12:42

Aika ihmeellinen juttu kun vieras mies sängyssä. Tovottavasti mulle ei käy koskaan niin. Mä huutasin varmaan hirveesti apua auttakaa hakekaa toi pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 14:50

satuuhan noita siellä sun täällä , no ei täällä oneksi, muuten saisin sydärin, jos vento vieras nukkuis sängyssäni ... mutta poliisitkin ovat.. vain...immeisiä , jotku heistäkin ovat sitten laitamyötäisessä...joskus ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 14:59

Onhan poliisikin vain ihminen. Olikohan virka asussa ? Ja pamppu mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 15:00

olipa taas merkittävä uutinen oikein amerikan malliin,
pöyhikääs nyt tytöt tarkkaan ne petivaatteenne ettei vaan löytyisi poliisia tai peräti vallesmannia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2009 - 15:12

Olipas hätäinen nainen. Ei mulle olis tullut mieleenkään soittaa mihinkään, kun poliisi vieressäni nukkui. Päin vastoin, tunsin olevani hyvinkin turvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.10.2009 - 15:16

Hahhhah, aikamoista taas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 19:08

Voi, voi. Ajattelin, että naisella on ollut suhteet yläkertaan kunnossa - iltarukouksiin on vastattu - vieras mies sängyssä. Seuraavaan rukoukseen mukaan taas toiveet ja hemmo sängyssä!

Mukavampaa mennä nukkumaan jonkun viereen kuin ihan yksistään! Minä olisin ollut tosi onnellinen. 911 ei ois tarttenut soittaa! Amerikkalaiset eivät oo tyytyväisiä mihinkään!