Tänään munapäivänä;ketä heittäisit ensteks mädillä munilla?Sana on vapaa!

Avainsanat: mädillä munilla kansankusettajia päähän yli 200 mahista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 22:18

Erästä asunnoista päättävää Helsingissä joka valitsee asuntoihin aina omat kaverit tai ruskeahkon kielen omaavat henkilöt...

Kysyjän kommentti

Paras vastaus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 11:36

meitin päätäjiä, jotka päättävät assiat ihan päälaelleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 11:38

Kaikkia urputtajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 11:46

Kaikesta huolimatta meillä menee hyvin. yle.fi/uutiset/talous_ja_pol...378130.ece Itse olisit kyennyt varmaan vieläkin parempaan?
Ai niin kenet munittaisin? Ylen koko hallintoneuvoston, kun ei ymmärrä hajottaa koko laitosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2009 - 11:46

En vaivautuisi heittämään ketään. Mitä se auttaisi? Asiat ei muuttuisi muilta osin, kuin että joutuisin itse syytteeseen pahoinpitelystä tai ilkivallasta. Miksi nyt sitten määrittelisivätkään tekoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 12:45

Kellaisia kaikkia jotka tulevat mulle päätään aukomaan. Riippuu aivan siitä tyypistä millainen se on.Heittelevä Duutsonitkin munilla ihmisiä. Ja ne vasta hirveitä temppuja tekevät ja vielä työkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:40

Biojäteroskiksen sisäpuolelle vaikka kysymys olikin ketä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:49

Kyllä ne pitäis heittää roskikseen...ne haisee niin pahalle..että ei viitti ketään heittää...jos joutuu vaikka pesemään mädän munan...aiheuttamat sotkut..vaatteet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 15:07

Parempi on olla likaamtta luontoa ,seka kanssa elajia! Kaytan munat mieluimmin ravinnoksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.10.2009 - 15:16

en minä ketään munilla heittelisi, munapäivää viettäisin toisella tavalla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 15:20

kun kivellä heittäminen on kivittämistä,
niin onko munalla heittäminen sitten munittamista ?

rauhan miehenä en rupea ketään sen enempää kivittämään kuin munittamaankaan,vaikka taitais olla mielissään munien kysynnän ja kulutuksen lisääntymisestä se mahtifirma, jonka nimi muistaakseni oli :

Turun muna - Åbo Kickel

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 15:53

yhtä korispelaajaa

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 09.10.2009 - 17:37

yhtä opettajaa ...