Mitä tarkoitta: sain kaksarin kiinni

ravit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2008 - 08:07

Aikoinaan kävin raveissa parikymmentä vuotta, ja kaksarin kiinni saaminen tarkoitti
(ainakin tuolloin) sitä, että piti tietää (yhdessä lähdössä kerrallaan) hevosten tulojärjestys kahden ensimmäisenä maaliin tulleen osalta ja nekin vielä oikeassa järjestyksessä ja näin kaksarin sai kiinni.

Lisätty: 17.07.2008 - 21:05

Näin mä ajattelinkin sulle käyneen, hyvä Valperi, et aattelit/mietit ihan muuta peliä vastatessasi. mut hatunnosto et jaksoit /viittit vielä informeerata muita tästä, mä en saanu muuten kaksaria kiinni viimeks, heh..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2008 - 00:37

vedonlyönti: kaksoisveto onnistui, eli pelissä jossa kaksi erillistä vedonlyöntikohdetta, molemmat oikein

onneksi olkoon, voitto tuli, toivottavasti mukavan kokoinen

Lisätty: 14.07.2008 - 11:42

just joo jonin13 taitaa olla oikeassa ja mulla sekaantui pari eri juttua samaan vastaukseen, eli multa pääsi kaksari karkuun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2008 - 14:07

sai oikein