Hyvää huomenta napsulaiset! Tänään vietän rokulia kuten useimmat maahanmuuttajat. Palkka vain on pienempi. Katso ja kadehdi!

keskustelu.suomi24.fi/node/8531046
Työssä käyvä keskipalkkainen aviopari ei siis yhdessäkään ansaitse yhtä hyvin kuin kolmen lapsen maahanmuuttajaäiti yksin tukien avulla. Tämä oli tuolta vain pikku lainaus. Lue linkin teksti ja pilaa päiväsi.

Avainsanat: maahanmuuttajat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 09:10

siinä se taas nähtiin , onhan hyvä et maksetaan veroja , on sitten yhteiskunnalla ekuja jakaa niitä tarvitseville .....:(

Lisätty: 09.10.2009 - 09:12

vois ollakkin et ois käyttöä niillä mädillä munilla ... heh ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.10.2009 - 09:16

Noinhan se on ollut aina. Heistä pidetään parempaa huolta kuin meistä oman maan kansalaisista. Muistan erittäin hyvin kun toistakymmentä vuotta sitten meidän asuinalueellemme muutti ao. muuttajia. Heidän ulkoseinälle ilmestyi lautasantennit ja päällä olevat vaatteet olivat kuin suoraan Stockmanilta ostettu. Niin, Suomihan on hyvinvointivaltio - mutta kenelle?

Lisätty: 09.10.2009 - 09:16

Tohkeissani unohdin toivottaa hyvät huomenet, ja oikein hyvää rokulipäivää. Olet sen varmasti ansainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 09:19

Hieno homma "Nyrkki" ! Ja kiitos ihan oikean faktan jakamisesta.
Lopultakin joku vaivautui hakemaan esiin todellisia esimerkkejä, eikä vain tyyliin "ne saavat sitä ja ne saavat tätä ja paljon enemmän kuin kantasuomalaiset"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2009 - 11:40

Onhan tuo tiedetty siitä asti, kun ns."venepakolaisia" alkoi tulla Suomeen. Mitäs me työttömät. Tienataan 410,08 nettona kuussa, ja siitä maksetaan kaikki mitä maksettavaa on elämän ylläpitämiseksi. No jokainen saa tietysti jonkun suuruista vuokratukea lisäksi, mutta silti jää vielä vuokraakin maksettavaksi omaosuuden verran tuosta 410 eurosta. Että hyvin pyyhkii kotomaan työttömillä, mutta paremmin näkyy pyyhkivän maahanmuuttajilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:48

Maahanmuuttaja saa tosi paljon erilaisa tukia. hankitaan asunto, varustetaan se, vaatteet jne.
Me kantaväestö ollaan ihan eri asemassa. En kyllä haluaisikaan mitään sillä olen työkykyinen
mutta moni pienellä eläkkeellä elävä henkilö tarvitsisi myös jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.10.2009 - 15:20

Kateellisuus on synti :)
Vaikken kirkkoon kuulukkaan niin yritän olla tyytyväinen siihen mitä minulla on ja en kadehdi muiden asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 21:22

ei asiat kahdehtimalla parane eikä vääryydet korjaannu