Tuleeko teille koskaan masennus-kausia?? että on paha olla...eikä huvita mikään...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 01:30

Valitettavasti tulee,mutta silloin pitää ylittää kotikynnys ja lähtea vaikka lenkille tai sitten kotona riittää aina puuhaa jos on huono ilma ulkona. Kuunnella musiikkia ja tehdä tekemättömiä töitä ja ajatella hyviä ystäviä tai pirauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 09.10.2009 - 00:45

Tulee ja välillä tuntuu, että liian usein.
Yleensä masennus johtuu siitä, kun kouluhommia ei saa tehtyä ja ihmissuhteet sekoittaa pään. :D
Tulevaisuuskin joskus masentaa, kun tuntuu jottei ole suunnitelmia ja vaikka olisikin niin ne ei ole toteutettavissa...

Onneksi on urheilu, datailu, herkut, nukkuminen, shoppailu sekä musiikki joista voi hakea lohtua. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.10.2009 - 01:10

tulee, tai siis on jatkuvasti päällä masennus, hoito eikä lääkkeet auta, pakko vaan kestää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 01:46

kun rupeaa tökkimään, yleensä 'vaihdan kanavaa'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 01:56

Väsyttää ja v*tuttaa harva se päivä, ja silloin musta kannattaa pysyä kaukana. Yön yli nukkuminen on paras lääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 05:51

Kyllä niitä tulee, minulla se johtuu näistä kivuistani ja säryistäni kun en saa kunnolla nukuttua, niin tulen vähän masentuneeksi eikä mikään huvita ja olen ärripurri kun olen niin harmistunut elämääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 06:35

eiköhän tuokin ole tuttua , mutta pohjalla käyneenä tiedän mitä se masennus on ja nyt , jos meinaa alkaa edes hieman masentaa alan hoitamaan itseäni, teen jotain mistä pidän oikein kovasti ja niin se pienikin masennuksen poikanen katoaa....positiivisesti ajattelen ja olen kiitollinen kaikesta mitä minulla on... perhe, ystävät ym..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 07:05

Ei tule varsinaisia masennuskausia, joskus virta on vähissä.Silloin lepään ja lataan akkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 07:25

ainakun oon suomessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2009 - 08:08

Kyllä tulee, eilen viimeksi kun kuulin taas lisää huonoja uutisia tästä muutenkin jo raihnaisesta kropastani. Mutta elämä on. Pitää vain asennoitua oikein ja ajatella että asioilla on tapana järjestyä - ja yleensä ne järjestyy paremmalle mallille. Kyllä se tästä on mottoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 08:17

Joskus on kausia että ei meinaa jaksaa millään ihan perusjuttuja tehdä, varsinkin näin syksyllä voi tulla pieni syysuupumus. Mutta itse olen jo voitonpuolella! :)

Voimia kaikille! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 08:36

Kyllähän se masentaa aina välleen. Nyt just aika lailla, kun kaivosta loppui vesi ja senhän tietää sanomattakin miten mikään ei suju. Kunnan vesijohto kulkee melkein nenän edestä, mutta joku ei sitä halua. Täytyy siis mennä veden luo koska ilmankaan ei meikäläisen elämä suju.
Joskus masentaa pieni palkka, joskus joku muu asia, mutta se on sellaista ohimenevää ja kuuluu ihmisen arkeen. Ei se elämä aina ole yhtä juhlaa. Masennuksesta noustaan ja sit on taas hiplee olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 10:31

Kyllähän noita kausia on, välillä liiankin kanssa. kukaan tuskin kuitenkaan tietää minun olotilastain pahalla hetkellä...en hae lohtua mistään, ajattelen vaan jospa seuraavana päivänä ois parempi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2009 - 11:08

Eipä juuri tule. Joskus olen vaan väsynyt, ja silloin en jaksa tehdä mitään, mutta se on vähän eri asia. Jos huomaan että alan masentua, niin siitä paikasta ponkaisen ulos lenkille ja heti häipyy masennuksen poikanen jonnekin sinne metsään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 12:01

Kyllä joskus. Minä yleensä päädyn valitsemaan hyllystä jonkun lemppari-kirjan ja uppudun siihen. Ja syön herkkuja! Se auttaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 12:04

ei tule,hyvin kestän suomen käynnitkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 12:34

En käyttäis niin voimakkaita sanoja kuin masennus(mun mielestä),mutta potutus-,lieviä v****tusaikoja,mutta niillekin joku syy-yhteys on olemassa ja tietty päiviä,jolloin haluais mennä harmaan viltin alle ja pysyä siellä.
Olo täällä kotimassa on pakkopullaa,kun joskus pääsee nauttimaan muualla olosta,tuntuu paluu aina katkerammalta kalkilta,mutta katsotaan...hyviä keinoja tosiaan on musiikki,ulkoilu,mielekäs lukeminen ja ystävien kuuleminen,kiitos heille,ovat olemassa.Työaika onneksi? vie mehut ja mietiskelyt sikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 12:51

Mä olen ollut alavireessä jo jonkun aikaa. Hormoonit kait lie syy vai syksynkö piikkiin tämän laitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:27

Onneksi olen niin perusterve ettei masennus vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 15:10

Kyllä on mutta katsoo / kuuntelee uutiset niin miettii että voisi olla noinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 17:02

Harvoin oikein todella masennun, mutta alavireinen ja väsynyt saatan olla silloin tällöin. Silloin lepään enkä tee mitään. Mutta nyt olen virkeä, lopetin juuri työputken ja suunnittelen tulevia viikkoja, joista näyttää tulevan melko kiireisiä. Liput Egyptiin ovat jo käsilaukussa, sekin lähtö tuo omat kiireensä tähän arkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 22:10

Silloin kun mietin että minne kaikki roina mahtaa mahtua kun pian on luovuttava toisesta asunnosta. Lapsen kanssa elellessä ei saa tulla eikä olla apaattinen. Mahdolliset ongelmani eivät ole kuitenkaan hänestä johtuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 02:04

Joka talvi on useampia masennuskausia. Joskus lievempiä, joskus itkupotkuraivareita jolloin tekisi mieli aloittaa talviunet ja herätä vasta keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 21:25

harvemmin, mutta silloin kun tuntuu tulevan, uppoudun johonkin ihan muuhun hommaan, onneksi niitä on jonossa vuoroaan odottamassa, aina niistä joku puree tähänkin tautiin