Kuka lauloi ekana"se jokin sinulla on"ja mitä esittäjälle tapahtui?

-60 luku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.10.2009 - 18:42

Eikös se ollut Roni and Loafers. Käsittäkseni tämä Roni menehtyi, mutta en tiedä miten.

Kysyjän kommentti

Ihan kuin kävi Sammy B.lle.Oli juuri päässyt pinnalle...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 18:50

Oletko huomannut että vuosisata on vaihtunut ? www.youtube.com/watch?v=Y-uDKXXbzqU

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 20:23

Kuten Ida sanoi Ronihan se, ja tykkäsin/tykkään kovasti levyistään ja varsinkin tästä, ja hän kuoli käsittääkseni auto-onnettomuudessa..:(

Lähteet:
www.kolumbus.fi/karira/Histo...oria1.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:01

Olisin voinut ehdottaa Mattia ja Teppoa,mutta Ronny ym.linkissä olevat on tosi "uutta"tietoa.Varmasti Tertsi on huomannut vuosisadan vaihtuneen,kunhan muisteli menneitä,niinkuin monet meistä tekeekin.
Mulla on myös paljon muistoja rautalanka-ajalta,mutta pääkaupunkiseudulta,jolloin olivat Jussi,Eero&Boys,SammyB-vainaa yms.voimissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 01:00

Kaveri kuoli tapaturmaisesti mutta tuon hienon kappaleen on pitänyt pinnalla toinen lahtelainen muusikko eli Marko Haavisto (tuttu mm. Aki Kaurismäen elokuvista).
Badding rockers (Markon bändi);
www.youtube.com/watch?v=d8XqzN49uWo
...ja tässä tuo aito...tuo mieleen yläaste ihastukseni...;
www.youtube.com/watch?v=Y-uDKXXbzqU

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 20:04

Aatos Bollström " alias Roni" levytti se jokin sinulla on singlen vuonna 63 singlen toisella puolella soi kappale diggety doggety. Aatos kuoli Isäni kanssa autokolarissa vuonna 71 oli hyvä laulaja ja todella kysytty tanssilavoilla,Ujo mutta kun sai mikin käteen lähti ujous. hyvät miehet ovat jo taivaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2010 - 13:00

Hieman lisätietoa asiaan.
Laulun sävelsi Gerry Marsden ja sen esitti alunperin Gerry & the Pacemakers.
Biisin alkuperäinen nimi on "You've got what i like"