Voisi tulla hauskoja vastauksia. Kun miehet kysyisivät miesten asioita naisilta ja päinvastoin.

Mielikuvitus nyt lentämään. Minä mies kysyn naisilta. Mihin se pensa menee sieltä tankista. Palaa ei ole vastaus. Ja tämä vain naisille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.10.2009 - 18:32

Haihtuu tietenkin. Minäkin ajelen vain pieniä ajoja ja aina on tankki tyhjä!

Lisätty: 08.10.2009 - 18:43

Niin niistä vastauksista. Taitaisi kumpikin osapuoli kuulla silloin totuuden itsestään. Aika arveluttavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 15:20

Pari tilanne sattunut omalle kohdalleni:

Rengasliikkeessä oli samaan aikaan nainen, joka halusi renkaat muovivanteilla, koska hänelle ei tarvinnut olla kalliita alumiinivanteita. Jossain vaiheessa keskustelua selvisi, että nainen oikeasti tarkoitti pölykapseleita, koska hän oli aina luullut, että ne ovat vanteet.

Tavaratalossa nainen kysyi kassalta, että sopiiko tähän taskulamppuun plus-paristot. Sauvaparistojen yläpäässä kun oli plus-merkki, mutta miinus-merkkiä ei ollut missään. (Ei siihen osannut vastata myyjäkään!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2009 - 15:37

Tankista se menee bensaletkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 18:22

Bensa pumpataan tankista korkeapainepumpulla, paine 2,8 – 3 bar järjestelmästä riippuen, ruiskutussuuttimille joita ohjaa ecu boxi, joka taas annostelee bensan määrän moottorille sen kuormitustilanteiden mukaan sopivaksi. Jotta bensa palaisi moottorissa taloudellisesti antaen parhaan hyötysuhteen, on pakoputkeen asennettu lambda-anturi, joka syöttää tietoa ecu boxille. Lambda-anturin tiedoilla ecu boxi hienosäätää moottorin päästöt kohdalleen ennen katalysaattoria, joka taas suodattaa loput kaasut katsastusmiehen mieleiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 21:16

olenpa kuullut lähikauppamme kassalla kun rouva tiedusteli sitä Open Here teetä (pussiteetä), se edellisellä kerralla ostettu 'Open Here tee' kun oli niin hyvää