Sepaluksettomista tietty vasta kysymys;mitä naiset on mieltä tangoista(kalsarit),stringeistä?Saa tietysti miehetkin vastata...

Itse en toisista niistä kauheesti piittaa,lähinnä epämukavat.

Avainsanat: mitä mielipuolta olette? stringit tangat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 11:40

Ihan hirveet viritykset sekä miehillä että naisilla - tämä on Ankkurin vahva mielipide tästä!
- ja vieläpä näillä leveysasteilla ihan hölmö juttu!

Jos ei ole ennen stringejä peräpukamia onnistunut hankkimaan niin kyllä se pierunaru pakaroiden välissä edesauttaa tässä asiassa kummasti.

Tästä on muutes sitten ihan lääketieteellistä näyttöä!

Kysyjän kommentti

Hyvä ankkuri,puhut vähän,mutta viisaita.Jos haluaa ilmata,miksi pistää narua koipien väliin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 14:37

Kyllä hiertää pahasti peräpukamia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 15:03

Hyvät ne on silloin kun on kireämpi hamonen päällä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 15:13

Eipä ole henkilökohtaisia kokemuksia stringien sovittelusta.
Yksi Sokoksen naistenvaateosaston (pulleahko) naismyyjä kylläkin sanoi, että "hyvin lihavalla naisella, joka haluaa pitää stringejä, saattavat ne stringit hävitä muutamaksi päiväksi sinne rasvapoimujen väliin.."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2009 - 15:36

Sama kun laittaisi narut päällensä. Ei kiitos stringeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 17:57

Pitsipöksyt ne olla pittää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 18:17

Ei ne ole edes sexyn näköiset,mokomat narut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 19:08

käyttömukavuudesta en tiedä,
mutta katsomon puolelta niitä voisi kommentoida mielenkiintoisiksi tapauksisiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 19:54

Joidenkin vaatteiden kanssa lähes välttämättömät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 20:01

käytän

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.10.2009 - 01:16

Käytän aika usein stringejä, mielestäni on vain seksikkäämpää olla stringit jalassa kuin tavalliset, toki paras olisi ilman mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 06:15

en ole moisia koskaan käyttänyt , ne eivät onneksi oleet muotia minun nuoruudessani , kyllä ne pöksyt pitää olla slogi maksit ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 12:49

Kyllä käytän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:05

Nämä alushousut eivät ole minun makuuni.Vaikka jotku tytöistäni niitä käyttävät.En tykkää housuista jotka hiertää pakaroiden välissä.