Miehet,mitä mieltä olette sepaluksettomista kalsareista?Voi naisetkin tietysti vastata.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 15:19

Jaa, sekä että näyttää meillä olevan. Naisen kommentti on: sepalus housuissa on niin kiva...voi sillai hivuttaa kätensä siitä sisään. Hm.

Kysyjän kommentti

Heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 12:57

Ihan hyvät ne ovat miehille käytössä. Vaikka en mies ole. Eipä näy veitikka aina ulkona kun ei ole sepalusta edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 13:15

Tokkopa sitä sepalusta kaikki miehet edes käyttää, vaikka sellainen pöksyissä olisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 13:44

Ihan sama. Taitaapa minulla olla suurin osa lyhyistä alkkareista ilman sepalusta olevia. Ei ole tarpeellinen systeemi, mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 13:48

Heputa mitä heputa viimeinen tippa housuissa. Oli sepalus vai ei.

www.aijaa.com/v.php?i=5027241.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 13:59

Vaihtoehto B eli bokserit,niissä ei tarvi olla aukkoa lainkaan,ovat kivan näköiset ja varmaan mukavatkin käytössä,ainaskin mää:-) tykkään niin;olen käyttäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 15:16

Tästä on tehty ihan oikea tutkimus; enemmistö miehistä ei käytä alushousuissa olevaa sepalusta.
Tuon tutkimustuloksen jälkeen on enemmistö kasarivalmistajista siirtynyt sepaluksettomaan malliin; on halvempi valmistaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2009 - 15:30

Ovat ainakin paremman näköiset ilman sepalusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 15:37

Olin jo ehtinyt unohtaa, että kalsareissa on ollut sepalus. Kai sellaisia vieläkin on saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 17:39

Todella paremman näköiset miesten päällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 17:57

Hyvät on. Ei kaveri karkaile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 18:59

kun sitä on opetellut oikein kunnolla jonkun koreografian, kaikki muu tuntuu sen jälkeen hankalalta ja kiireessä meinaa mennä konseptit sekaisin

- mutta niinhän ne sanoo ettei mikään lämmitä tavipakkasella yhtä hyvin kuin kuset housussa - hetken onni -

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.10.2009 - 01:18

hyvän näköiset miehen päällä.,