Muita vanhoja nostalgisia mainoksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 08:55

Ennen vanhaan VR:n junien matkustajavaunujen väliovissa oli mm. mainos: HYVON ON OLLA HYVON YLLÄ!"
Nuoremmille tiedoksi: Hyvon taitaa nykyisin kuulua Nansolle. Hyvon valmisti aikoinaan alusvaatteita yms.
Tässä myös Hyvonin tv-mainos vuodelta 1968: www.youtube.com/watch?v=c9Q_GaOW46w

Lisätty: 08.10.2009 - 09:36

Idan mainitsema kahvimainos kuului näin: "Aloita päiväsi K-kahvilla ja päätä päiväsi K-kahvilla!"

Olin kerran yhdessä tilaisuudessa jossa Tapio Rautavaara kertoi, että hän huomatti Keskon johtajille tuosta "...ja päätä päiväsi K-kahvilla!" jutusta. Tapsan kertoman mukaan kohta hänen huomautuksensa jälkeen kyseisen mainoksen esittäminen lopetettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 08:36

Rettingin tupakkamainos oli siinä myös, ja savutteli mies tupakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 08:42

pax karkkiaski ... vai muistankos väärin... tuli vaan sellainen mainos mieleen tuolt 50 l lopulta , kun meille ostettiin mustavalko tv.... oiskos tuo mainos tullut siinä rintintinin ja mustaorin välillä mainoksena ....siitäkään en varma , mut jos joku muistais paremmin... ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 08:44

Tasavallan tärkeimmät koneet voidellaan Mobilo.... ja jäänmurtaja oli kuvissa.
Luotan edelleen ko öljyyn.

Lisätty: 08.10.2009 - 21:41

Päätä päiväsi Costaricalla. (KAHVI)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.10.2009 - 09:08

Oliko se Paulingin mainos missä sanottiin: päätä päiväsi kahvilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 10:53

älä tapa vaimoasi siivoamisella,
anna Hooverin tehdä likainen työ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 11:34

Linkistä löydät koko joukon (kuvineen) vanha hyvän ajan mainoksia, herättääkö muistoja ?

kavelylla.vuodatus.net/blog/...+mainokset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 18:33

Ota kax,ota kax,ota fazerin paxeja....Ei kun:"Miehet joihin luotetaan polttavat norttia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 20:47

"Ajatar on Foorumissa, Foorumissa Mannerheimintiellä. Auki joka ilta kello kahdeksaan..."