Riittääkö roposi keräyksiin?

Ennen joulua on paljon kerääjiä eri tarkoituksiin.

Avainsanat: keräykset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 02:10

Riippuu keräyksestä. Pyrin kyllä tiettyihin keräyksiin jokusen roposen laittaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Jokunenkin roponen on jollekin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 23:25

Vähiin jää minun roposten jakaminen, kun ei aina itselläkään ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 23:30

ei riitä. ja vaikka riittäisi niin en antaisi. taitaa noi keräys rahat mennä jollekkin muille kun meille köyhille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 00:01

katsotaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 00:36

kyllä ne yleensä jää omaan käyttöön tai menevät sitten suoraan lähimmäisten auttamiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:12

Saas nähdä. joulun alla kuitenkin paljon muitakin menoja.-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 01:54

Opiskelijana ei riitä. Voin tietysti olla aulis ja antaa vähästäkin. Niin meidän tulisi toimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 02:28

en ole osallistunut sellaiseen,annan suoraan apua tarvitsevalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 03:12

Antaisin, jos tietäisin, että se menee todellakin siihen mihin luvataan. Kaverini oli aikoinaan 70-luvulla avustusjärjestön mukana Afrikassa ja paljasti, että rahat hävisivät jonnekkin matkalla avustus kohteeseen. Kaverini tuotiin parin kuukauden päästä Suomeen sinkkiarkussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 08:56

joitain pieniä olen antanut, kuten lasten kummit , sotiemme sankareille , no yleensä noihin, jotka kerätään tv,n välityksellä.. ja joihinkin lipaskeräyksiin, no tietty koululaisten retkikeräyksiin,mutta he yleensä antavat vastinetta , kuten wcpapereita, keksejä ja nyt oli autonpesu sekä imurointi ....ei itselläni ole paljoa antaa, mutta jätän vaan jonkun turhuuden ostamati ja annan roposen jonnekin keräykseen, nyt on just menossa roosanauha jota myöskin jollain tuotteella meinnaan avittaa...täällä meilläpäin en niitä ole nähnyt , mutta menen tuonne syöpäsäätiön sivuille ja tilaan jotain sieltä itselleni, tai laitan jonkin summan , ne menee syövän tutkimukseen, joten hyvään tarkoitukseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 10:20

Kyllä nälkäpäivänä ja kun intin nuoret miehet käy ovella pyytämässä rahnaa :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 10:28

Riittäisi , annan vain punaiselle ristille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 18:13

Pikku summia pyrin antamaan esim. sotaveteraanikeräykseen sekä vastaantuleviin lipaskeräyksiin. Joskus olen lahjoittanut Suomessa katastrofin kokeneelle perheelle tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 22:18

Joskus laitan jonkun lantin..mutta mielummin avustan näitä omia..lapsukaisia..kun on rahan tarve..heillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:42

Ainoa keräys johon osallistun on veteraanien keräys. Toinen on se jolla YLEn tai TV:n kautta
kerätään rahaa oman maan vähävaraisille joulupakettia varten. Molemmat menevät lyhentämättöminä ilmoitettuun tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 20:49

No se perinteinen pata ja sinne pari euroa kyllä irtoaa.