Onko Linnajuhlissa mitään järkeä...

...ketä varten ne yleensä on. Saisivat juhlijat maksaa itse omat pileensä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 20:56

Taitaa olla niin että ne vastustaa jotka ei sinne pääse.
Hyvä esimerkki on eräs, sanotaan nyt vaikka "Paavo" (joka tosin on hänen oikea etunimensä). Hän johti mielenosoitusta linnan ulkopuolella ja antoi haastatteluja joissa haukkui koko järjestelmän ja siihen osallistujat. Kuinka ollakaan hänet valittiin eduskuntaan ja seuraavana vuonna oli miehestä lähikuvia joissa kerma valui suupielistä ulos ja oli niin pirun hauskaa linnanjuhlissa. Oli muuttunut mieli täysin vuoden aikana. Aivan tämän vuosituhannen tarina ja tosi sellainen. Erittäin uskottava suomalainen politiikko.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 22:43

No ei todellakaaan. Mitä se meitä veronmaksajia auttaa. Kateellisina katsellaan sitä rahamäärää mikä on ryysyihin mennyt. Sehän on tehty vain varakkaille ihmisille. Sitten jos ne juhlat olisivat kerrankin tavalliselle kansalle, niin voisi olla jotain järkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 23:03

Ei todellakaan. Silläkin rahalla ruokaa vähäosaisille jakoon linnanpihalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 23:16

No mutta, kun itse ei pääse kokemaan sellaista niin on mukava katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 00:45

Ei paljoa hetkauta,

mutta jotenkin tulee mieleen sanonta "Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista"

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:14

ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 01:57

Ei todellakaan,täysin teennäien perinne ja kuka saa kutsun ja millä perusteella. Kansalaiset maksaa moiset kekkerit ja TV kanavillehan se on herkkua kuten iltapäivälehdillekin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 13:14

Ei todellakaan ole kun juhlivat toisten kustannuksilla. hyvä siellä on mässätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:44

Olen kerran ollut vieraana, Koiviston aikaan.
Parempi olisi kyllä ihan vaatimaton kahvitilaisuus ja pienemmälle porukalle. Tuntuu että juhlien pääasia on naisten mekot. Mielestäni myös sotaveteraanien lapsia voisi kutsua pieneen tilaisuuteen.