Kerrostalomme pihaan tulee aina kuoppia. Vaikka ne täytetään, samat paikat ovat kohta taas kuopalla.Mistä tämä johtuu

Avainsanat: ajotie routa piha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 19:44

Jos routa ei ole syynä niin voi olla huonosti tiivistetty,jyrä täi täryjyrä niin pääsee painumaan enemmän toisista paikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 19:11

Pihassanne ajelee autoja, siitä se johtuu. Laittakaa pihanne edustalle liikennemerkki joka kieltää muun kuin huoltoajon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 19:47

Ei sitä täytettä saada niin tiukkaan tiivistettyä että se siinä pysyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 19:50

Huonot eväät ja duuni,kunnon asfalttia pintaan ja vanhakin piha on kuin uusi,piha.Sorahan liikkuu alla kuin kuulalaakerit(ei paukku).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 21:46

Asvaltti olisi hyvä vaihtoehto kerrostalon pihalle..Ei niitä kuoppi saa pois pymään..vaikka miten niitä täyttäisi ja jyräisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 22:57

Timppa kertoi syyn ja PateT syiden korjaustavan. Ei lisättävää, ei muuta kun jätkät hommiin ennen talvea, vielä ehtii hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:16

autojen takia luultavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 11:03

maarakennus on ammattitaitoa vaativa työ, amatöörien kädenjäljet näkyvät