Onko teillä tai onko ollut chinchilloja lemmikkinä. Meillä oli lapsuudessani noita pehmeäkarvaisia hiiriä muutamassa häkissä.

Urokset pääsi kulkemaan häkistä häkkiin, mutta naarailla oli kaulus joka esti niiden kulkemisen käytävässä.

Avainsanat: chinchilla hiiri lemmikki turkiseläin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 22:44

Chinchilla ja hiiri on kaks eri eläintä vaik jyrsijöitä molemmat.Chinchillan lähin sukulaine on degu (torvimyyrä). Viimesimmän marsun kuoltua meille tuli pien harmaa pumpulin pehmeä pallo,joka sai nimekseen Vilperi.Meillä ei ollu tietookaa mite sitä hoidetaa ku eihä chinchilla mikää kovin yleinen lemmikki oo.Vilperi on nyt äitini seurana ja huhtikuussa täytti 7 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:17

eipä ole ollut. hulppean näköisiä elukoita on kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 13:25

Ei ole ollut. Mutta tosi ihania ne kyllä ovat näöltäänkin. Kauniita ovat ja aika kalliita. Ihania varmaan.